Svar till Anonym och den som glömt...

Anonym om Where Are You Right Now - del 3:

Har fu läst på om de här artisterna?
Om inte, ett tips är att göra det ;)
s det blir lite realistiskt
Svar: jag har inte precis suttit och pluggat vad de brukar göra, men jag tar åt mig tipset.
Men kom ihåg att det är en novell, det händer ju inte på riktigt så det gör ju faktiskt inget om orealistiskt :)

den som glömt... om Är det något fel med Justin Bieber?:
aa, tyvär
Svar: Förlåt, jag borde inte döpt rubriken till "Är det något fel med Justin Bieber?" utan till "Vad är det för fel på Justin Bieber". Jag är absolut ingen belieber, men jag är ingen hater heller. Och om du inte gillar honom behöver du ju inte läsa om honom. Men kommentera gärna varför du inte gillar honom, vi kanske har samma åsikt ;)

/Gongsan

Kommentarer
Postat av: Den som glömt

Jag ogillar honom inte, men gillar honom inte heller. Svårt att förklara. OCh tyvär måste jag ju läsa, du är den enda bariga på den här novellbloggen

2011-06-06 @ 11:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0