Ska bara få ordning på mitt liv..heh(Läs heeeeeela inlägget, massa viktigt!!!)

Hej hallå! Jag har flyttat hem nu igen!! Wiiihoo! Därför är det lite kaos i mitt liv just nu! Internätet strular dessutom så jag har problem med det, vårt bredband är ute och flyger i rymden nån stans!
Jag var lite förvånad över att folk faktiskt kollar in! jag som har en sådan hemsk uppdatering!
Jag håller hur som helt på att skriva en bok...122 sidor är jag uppe i och det verkar som om den kommer bli publicerad, vi får se vi får se! Jag måste i alla fall få insperaion att skriva, men jag har en grej som borde komma upp dem närmsta veckorna, är inte alls taggad på att skriva om JB, så han är heelt ute ur bloggen!
Om det inte sitter någon där ute som vill hjälpa mig? Jag har bestämt mig för att söka en delägare till bloggen!
Eftersom jag inte har några läsare(Inte så många längre:/) så kanske ingen vill hjälpa moi...*snyft* MEEEN, om du är en awesome persona som vill så skicka en del av något du skrivit till, [email protected], helst av novellen du tänkt på börja, om du inte har några ideer så skicka ett mail om att du är intresserad, behöver också hjälp med att någon kanke vill läsa min bok? Vore underbart!
Men men, nu ska jag se om jag kan få ner prologen till min lilla ide...
Hare fett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0