Så..

För att det ska bli spännande måste både Justin och Kiddo vara inblandade i samma scen?
Intressant. Tur för er att jag har några ideer då.
Förlåt om jag värkar grining.
Men asså, senaste delen som det "hände" något var ju för två delar sen.
Men jag har inget och så kommer det här. Fml.
Nästa gång, ha ett namn, formulera diga annorlunda, som "bra men kunde inte det här hända.....?"
Ist för "Älskar novellen men den är tråkig."
Nästa del kommer K.A.N.S.K.E imon.
Om ni har kommit med en bra idé vill säga. Om mina nu är så tråkiga.
GODNATT.

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Efter som dom på julspec gjorde slut borde dom inte bli ihop igen. I alla JB noveller blir flickan ihop med Justin igen för deras såååå staaarka kärlek. Det är deprimerande när man är singel xD Typ Kiddo och Liam är så söta, så kan du inte spola fram några månader eller så?

2012-01-16 @ 17:05:16
URL: http://mydirectionstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0