Born To Survive - Rock n Roll Never Dies - Del 38

Han ler mot mig och vi fortsätter gå.
Plötsligt skrattar Liam till.
"vad?" undrar jag medans han kollar ut över vattnet.
"Jag kan inte se dig tillsammans med Justin bara" flinar han, jag himlar med ögonen och ser ut över det blåa havet.
"Ärligt. Inte jag heller."


Kiddo's perspektiv.

"Så du krossade hans hjärta tillslut" tjejen puttar hårt in mig i väggen.
"Aey!" säger jag förbannat och tar ett fast grep om hennes handled. "Du bråkar med fel person tjejen."
"Släpp henne" muttrar tjejens kompis.
"Varför?" flinade jag och vrider om hennes handled lite till, tjejen kvider till. Grepet gör ont som fan, men man blir inte sakadad.
"Låt Justin va!" skriker hon som jag håller i.
"No problemo, killen är ett riktigt jävla svin."
Tjejerna flämat till och den jag inte håller i lyfter sin hand för att slå till mig.
Jag fångar den i luften och väser.
"Bad move girl." J
ag släpper den och ser hotfullt på dem.
"Var det något mer? Nej tänkte väl det." jag vände mig om och hörde dem skrika bakom mig.
"Nu är det fan krig!"
*
Den höga musiken fick mig att slappna av lite. Kung.
Riktig grym rock får en alltid på bra humör.
Som Sew brukar säga.
Jag fortsätter dansa runt i mitt rum innan jag slänger mig ner på sängen. Jag drar upp datorn och skriver snabbt på twitter.
Some good rock always make U happy! #nomoresinglegirl #lovemyfans #idiotgirls #belibers
Jag biter mig i läppen. Sedan skriver jag.
They want a war. Come on. Swaginators! We can take the belibers! They Tell me they want war. Are U whit me?
#swaginators #belibers
Jag tryckte snabbt på tweet och tre sekunder senare hade jag över 3 tusen RT's alla om att de var på.
Jag log och skrev en till.
@Biieberrboy Game on.
Sedan smäller jag ingen datorn, drar åt mig min jacka och mina skor. Sedan rusar jag ut ur lägenheten.


Justin's perspektiv.

@Biieberrboy Game on.

Orden ekarr i mitt huvud. Vad fan?!
Jag kan inte släppa det. Jag sjunker neer i sängen.
Drar upp mobilen, kollar igenom hennes tweets.
Där. Något av mina fans eller några har förklarat krig mot Kiddo och hennes Swaginators, och nu är alla med.
Alla 13 miljoner belibers.
Fan, de känner varken Kiddo eller hennes fans, Kiddo skulle kunnea golva alla av mina fans.
Rock vinner över pop. Så har det alltid varit och kommer alltis vara.
Det är tuffare. Starkare. Klarar mer.
Det övervinner allt.

Sooooooorry för att det inte är "riktiga" tweets, men kan inte fixa det här i Thailand...hehe
Pöss på er!
Xoxo Matti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeeeeeer!<3 DEN ÄR GRYM!

2012-01-15 @ 10:44:27
Postat av: Jasmin

Eftersom du brukar ta biler av tweeten kannske du vill göra något annorluna? Det är bara att först trycka på Ctrl och sedan PrtScrn ( samtidigt) och sedan ta upp paint. Du trycker på Ctrl och V samtidigt och får fram bilden. Sedan besär du bara (: och sparar bilden. Det är mycket lättare :D

2012-01-15 @ 19:20:32
URL: http://mydirectionstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0