Born To Survive - Postcard. - Del 41

"Gid vad jag har saknat dig" han syftar till och jag känner tårarna i ögonvrån.
Lill. Den lilla svarta pojken som alla var så taskiga mot. Alla förutom jag och Ande.


Kiddo's perpsektiv.

Jag tittar med avsmak på Justin. Han står en bra bit bort från Felicia och ser lite rädd ut.
Kenny käpper en bild på dem och Justin tar lättat några steg från henne. Jag tittar äckat på honom.
"Vad?" undrar han.
Jag svarar inte utan går raka vägen fram och kramar Felicia.
"Hej Gumman, hur gick opperationen?" undrar jag och ser på henne.
"Bra...tror jag."
*
image description
Jag tittar åter igen på kortet och drar upp benen under mig där jag sitter i soffan.
Jag tittar på henne. Visst, jag ser inte hennes annsikte. Men jag känner igen henne.
Kära Ame, jag såg Kiddo i tidningen idag. Det var som jag sa.
Hon skulle bli känd. Jag önskar att jag kunde få säga, "vad var det jag sa?" till henne.
Men jag vet inte var hon finns. Nu vet jag åtminstone att hon lever, vilket är en tröst.
Det kanske går att kontakta henne på twitter? Men hon skulle väl bara tro att jag var ett fan.
Jag kommer kanske och hälsar på en dag.
Kramar Ande.

Jag suckar djupt och vänder mig mot datorn och står bredvid mig i soffan. Jag kollar igenom alla min RT's och mentions, kanske hundra personer som har något som innehåller Andrea, Ande i sina namn eller har en profilbild som liknar Ande.
Jag suckar djupt och twittrar.
Serching for this girl. But she's the same age like me now.


Jag trycker på tweet och tweeten kommer upp på datorn. Jag håller i det tredje och sista kortet.
Jag vänder sakta på det och börjar läsa...
Texten är kort. Bara några få ord.
We all found love.

Jag vänder på kortet igen och tittar på tjejen på framsidan. Absolut likt Sew. Och Ande.
Jag tar fram min dator och letar efter en bra bild. När jag hittat en skriver jag vant ut den.
Jag reser mig upp och går bort till skrivaren. Jag sätter i hårdare papper och slår på den. Några sekunder senare kommer bilden ut.
Jag tar bilden och går tillbaka till soffan. Sedan reser jag mig upp igen och hämtar en penna och en sax.
Jag klipper ut bilden från pappret och börjar skriva.
I heard U was in Sweden?
I Heard U saw me in the newspaper?
And I heard U missed me?
Jag fick ditt kort från Ame. Tänkte svara.
Bara så att du vet. I know where U live....säger vi...hehe
Om du inte passar dig kanske jag kommer ner till dig.
Kramar Kiddo♥

jag tycker iaf att jag är duktig. Nästa del kommer imon.
Pöss
MINST tre kommentarer för nästan.
Xoxo Matti♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

braaa

2012-01-21 @ 17:23:14
Postat av: Sara

Meer!!

2012-01-23 @ 14:12:17
URL: http://jbieberstoriies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0