Born To Survive - New Love. - Del 35

"Inge bra, eller, jag har ju killar, men det är bara det att antingen vill de vara helt jävla anonyma eller så vill de bara bli kändisar.." suckar hon.
"Äh, killar är konstiga" ler jag, hon nickar.
"Riktigt jävla weird!"

Demi's perspektiv.
"Den där killen kollar skumt på dig Kiddo" mumlar jag tyst och pekar diskret på en kille en bit bort.
"Känner du honom?" undrar jag och hon skakar på huvudet.
"Men han är förbannat lik en av Justins kompisar...Julian hette han visst"
"Oh" säger jag men rycker till när han kommer hitåt, "han kommer hit..."
"Aey, är inte du Kiddo? Justins Kiddo?" undrar han, jag flinar.
"Jag är Kiddo, men inte Justins"
"Åh, kanske fel person då..."
"Neä, jag har gjort slut, det är därför." Shiet, han är grymt snygg!
"Så du är singel?" flinar han och Kiddo nickar.
"Jo, asså, min lille brorsa Julian kan inte sluta snacka om dig, så, jag tänkte att jag var tvungen att gå och snacka med dig, och se om du nu är så peciell"

Kiddo's perspektiv.

Demi flinar, "hon är sjuk i huvudet"
"I like" flinar han flörtigt och skrattar sen, "By the way, jag är Liam, Liam Hemsworth"
"Åh, jag är Kiddo Swag" ler jag, Demi puttar till mig i sidan,
"Måste dra, jag ska träffa Mike" Juste, Mike, Demis kille...så var det ja.
"Vi ses" ler jag och kramar om henne.
"Jag bor hos dig just nu, så aa" hon flinar och går här ifrån.
"Så, vill du kanske hitta på någe?"
"Sure" ler jag och vi börjar gå.
*
"Smile" ler jag och trycker snabbt ett kort på oss, jag lägger snabbt ut det på twitter innan han hinner protestera.
People find new love, new friends and new animies, here's my new friend.
Say hi 2 Liam!

Jag trycker snabbt på tweet och lägger upp den, Liam ger mig en mördar blick, jag flinar bara till svar.
"Så, nu vet heeeela världen om att vi e kompisar"
"Vad bra då" flinar Liam bara till svar.
Jag skrattar med skakar bara på huvudet.
*
Jag har inte hört från Justin på tre veckor, inte för att jag riktigt bryr mig.
Jag har ju inte heller tagigt tag i det och letatt upp honom.
Jag ser honom varje dag i tidningen, aja.
Jag har kommit väldigt nära Liam, han är hur gullig som helst.
Jag låser dörren och börjar gå ner mot den lilla starnden där jag ska träffa Liam.
Jag sätter mig i en av stolarna som står övergivna på den tomma stranden och tittar ut över havet.
"BUH!" Jag rycker till och vänder mig om, Liam.
"Din jävel" muttrar jag, han skrattar till och sätter dig i stolen bredvid mig.
*
"Nej! Snälla! Snälla!" skriker jag och försökte komma låss ur hans grepp.
"Något problem sötnos?" flinar han elakt.
"Din jävel" muttrar jag och han jaggar mig ännu längre ut i det kalla vattnet.
Han lutar sig framåt och palcerar händerna på benen, "Så du vill inte?" flinar han retsamt.
"Nej!" säger jag och skakar på huvudet.
"Synd att jag vill då" säger han och hans flin växer.
Han tar tag i min tröja och drar ut mig, jag hoppar upp i hans famn, jag ser djupt in i hans ögon och blir som paralycerad. Jag kan inget annat än att se djupt in i hans ögon.
Jag lutar mig fram i hans famn och våra läppar samman länkas i en mjuk men väldigt känsloladdad kyss.

Tidsinställt!
Snart kommer jag hem från Thailand luvies!
Jag hoppas jag möts av många fina kommentarer!
Puss!
Xoxo Matti♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

ÅZUUUUUM MATTI MUAHAHAHAHA

2012-01-12 @ 11:36:04
Postat av: Anonym

Neeeejjj hon ska inte ha nån kileee hon ska ha justttttttin!;(( men bra ändåå

2012-01-12 @ 15:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0