Born To Survive - I have no regrets, but I do not want it back. - Del 32

Hela jag stelnar till. Så det är alltså över.
Det känns som om hjärtat slutar slå, jag vrider och vänder på lappeb för att hitta något mer.
Vilket jag gjorde, men jag är inte så säker på att jag ville se det här.
Det är över Justin. Ingen pause, utan över.
Jiddo finns inte längre.


Kiddo's perspektiv.

"I need to feel your heartbeat
When you say you love me
I don't want to hear it
If it's something that you don't mean"
Jag hör min röst sjunga orden jag skrivit från högtalarna medans jag kollar ut genom fönstret.
Jag ångrar inte att jag var tillsammans med Justin.
Men jag vill inte bli det igen. Jag kollar ut genom fönstret och ser Demis bil stanna nedanför lägenhetshuset.
Sew och Joy är hemma en månad. Deras föräldrar eller vad man ska säga "saknade" dem, så, ja.
Jag är ensam. Jag reser mig upp och springer till dörren, jag drar på mig skorna och går för att möta Demi.
*
"Kiddo!" ropar Demi glatt.
"Demi!" svarar jag lika glatt och vi omfamnar varandra.
Jag kollar ner på hennes kläder.
"Kom direkt från flygplatsen" förklarar hon och ger min outfit en undrande blick.
"Dumpade nyss min pojkvän" flinade jag, Demi såg medlidande på mig vilket fick mig att börja skratta.
"Hey, jag är okej! Det var mitt val" Demi flinade och vi började gå upp genom lobbyn i det lyxiga huset.
Jag trycker på hisknappen för trettioandra våningen och hissdörrarna stängs.
"Gud vad skönt" suckar Demi och sjuker ner med ryggen mot hissväggen.
"Nu ska jag bara vara lednig i en månad, inte ett fan, eller en jävla paparatzzis så långt ögat når."
Hon andas lättat ut och hissen plingar till, hon reser sig upp och vi börjar gå mot min lägenhet.
"Har du glömt att vi blir attackerade så fort vi går utanför dörren." flinar jag , hon suckar och nickar.
"Tyvärr" Jag låser snabbt och vant upp dörren och släpper in henne.
Hon slänger ifrån sig sin jacka lickaså gör jag, vi drar av oss skorna innan vi går in och sätter oss runt köks bordet.
"Vänta!" Demi försvinner iväg och hämtar de senaste skvaller tidningarna, "här" flinar hon och släper ner dem med en duns på bordet framför oss.
"Senaste nytt" läser Demi med dramatisk röst. "det värkar som att Bieber lyckliga kärleks historia här med tar slut. Kiddo lämnade hans hus mitt i natten, och inte med ett stort leende på läpparna.
Justin såg morgonen efter gråtandes i sitt fönster. Har kärleken bara tagigt slut?
Är Kiddo förbannad för att Justin ska ut på ytterligare en tour?
Var kommer detta ifrån?
Allt har ju varit så bra, även om de inte har setts.
Det fram går tydligt att det är Kiddo som dumpat Justin.
Har paret bråkat?
Det framgår efter Kiddos tweet, I have no regrets after my reletionship whit @biieberrboy, but I do not eant it back! #singlegirl.
Att hon är ganska lättad över att äntligen vara singel."
Skrattet går inte att stoppa.
"Heelt otrorligt" skrattar jag , Demi nickar och plötsligt hörs ett ljud.
"I'm sexy and I know it...." Jag och Demi utbyter varsin blick innan vi båda brister ut i skratt, sedan med ens blir jag genast alvarlig.
"Det där är Justins ringsingnal..." Demi ser på mig.
"Ajdå...ny dumpade killar är oftast inte så roliga...."
Jag sväljer hårt och nickar, sedan trycker jag på svara och lyfter luren mot örat.
"Kiddo..." andas jag.
"Det är jag, Justin."

Ojoj, vad händer nu?
Puss
(Tidsinställt!)
Xoxo Matti♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

ÅZUM Matti!!!!!!! skriv meeeer nu och jag skiter fullständigt i om du ligger och solar på stranden för i så fall sluta med det och skriv iställe!!!!!!!!



löv ya n miss ya

2012-01-06 @ 03:14:08
Postat av: ellen

bra mer!



Blogg 2: beliberorwhat.blogg.se

2012-01-06 @ 17:12:57
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeerrrr

2012-01-06 @ 18:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0