I'm Back In Bussniess.

image description
Helo There!
Här hemmea sitter lilla jag och tänker. Jag har ju inte uppdataerat sen måndags.
Pga jetlagg och IT(Ide torka).
jag har lixom inte haft en anning om vad som ska hända. Men så vaknade jag imorse av att jag inte kunde andas. Trevligt.
Anyway, jag kunde inte andas men skrivar lusten hade kommit tillbaka.
Kung, inte sant?
Så, kommentera ännu mer på förra delen så jag blir lite mer peppad så kan jag nästan lova att det blir en del idag.

Snabbt svar på en kommentar som jag fick a long time sen!
Det stämmer Jasmin, att vara singel är deprimerande, om man är det allt för länge.
Värkar som att många av er ogillar att Kiddo inte är tillsammans med Justin. Men thats life.
De kanske inte ens blir tillsammans igen. Vi får se.
Men man kan ju säga att Justin dragigt till sig ganska många minus poäng.
Jag hoppas att de löser det här. Det vet jag inte själv än...hehe.
Men de ska ju träffas nu. Rigth?
Har some ideas about that.
Jag tror ärligt att det här kommer bli riktigt bra.
Och till min egen besvikelse börjar BTS leda mot sitt slut.
Jag har en liten liten liiiten idé om nästa novell. Men vi får se.
Men. Skulle vara bra om ni kunde svara på denna fråga;

När jag avslutade Like You More Than I Can Admit To Myself ville många av er att jag skulle skriva en tvåa. Vill ni fortfarande det?
För i sådana fall måste ni säga det NU, så jag kan börja planera!
Ni har tills måndag på er.

Älskar er!
Pöss Pöss.
Xoxo Matti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0