Nästa del kommer ikväll...

Jag är typ död, ont i halsen, kroppen, örat, knät, trött som fan, ont i huvudet osv.
Men iaf, nu samlade jag ihop mig och loggade in, jag såg att jag fått två nya kommentarer, så tänkte svara på en av dem.
Ellen; Huvudpersonen spelas inte av någon speciell, men om jag sak nämna ett namn så är det en av mina vänner Jonna, hon är en grym dansare på 21 år, och jag kunde inte hitta en bättre person till karaktären.
Justin Bieber kommer inte vara med i denna novell, eftersom nästan ingen svarade på röstningen så är det bara en vanlig tjej, men ni känner ju mig, det går fortfarande att rösta, man får rösta hur många gången man vill, och röstningen avslutats nu på fredag, så, sätt igång, detta är bara en mellan novell medans jag plaberar LYMTICATM 2, jag kände tat jag ville skriva om något som ligger mig varmt om hjärtat, och mycke av det jag skriver, när man klär sig som jag, och många andra dansare drar man till sig många blickar, dock vet jag ju inte vad folk tänker, det hittade jag på i novellen för att det skulle passa till hur hon ser ut osv. Men man får många blickar, alla tanter tycker väl inte att vi tjejer får ha college jackor utan ska ha rosa små klänningar med puffarm, så alla upppskatar inte våran tuffare och annorlundare still. Vid första anblicken kaxig, men vi är snälla hela högen. Promise!
Hoppas du fick svar på dina frågor och mer än så, idag har vi nationella prov i Svenska, så börjar 08.15 och går till 16.00, dock så är det bara på första halvan av dan, jag ska inte vara med på idrotten, eftersom jag känner för att gå och dö...hehe, nej men e sjuk...och skadad(Hata knät), så kanske går hem när jag är klar med proven, u never know whit me. En spontan tjej här!
Puuusss
Xoxo Matti♥



Jonna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0