SNART KAN JAG STOLT PRESENTERA PROLOGEN TILL TIME TO GO REDHEAD.

Som ni säkert har märkt, jag har nu bestämmt mig hur jag ska göra. I morgon börjar jag på min nästa korta novell Time to go redhead, den kommer vara kanske tio delar och bara en  kort novell medans jag planerarr LYMTICATM 2, den kommer alltså kanske heta nått annat..hehe, men, iaf, Someone diffrent kommer handla om en vanlig tjej på 19 år, jag kommer skriva lite ur mitt eget persektiv och om saker jag upplevt bladat med mitt stora intresse och pasion, Dans. OCH EN HEL DET SUPER MYCKET HITTEPÅ. Den kommer bli annorlunda...och jag antar att det bara är att sätta igång att läsa hela LYMTICATM, så att jag kan skriva en grym tvåa, jag har faktiskt hittat en hel del ideer redan Den kommer bli grym.
Pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0