Alltså...jag måste bli bättre på att räkna tiden.

Ja, återigen, nästa del blev längre och har mycket mer idéer till den än tänkt...hehe, men iaf, skriver nt mer nu, eftersom jag har NT (nationellaproven) imon, de två sista delproven i svenska, de e lätt....mitt bästa ämne tack vare skrivandet!:D
Men, i helgen ska jag försöka skriva en del, blir väl mitt i natten när jag inte orkar plugga mer, måste nämligen plugga Spanska och Matte, mest spanska efter som vi har ett STORT spanska prov på tisdag, sedan på torsdag har vi ett STORT matte prov-.-, sen har jag ett jävla svenska projekt som är as stort som jag måste maila in till min metor i helgen, sen ska jag ju träffa Nellah.
Så, jag måste snart sova...eller sova och sova, lägga mej och mezza med min bestiexD♥
Så. Pöss pöss på er!
Xoxo matti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0