Episode 5 - It's 2 Of Them

Tårarna börjar rinna ner för mina kinder när jag känner barnet sparka inom mig.
Jag vill behålla henne.
Men kan inte. Inte om jag ska få tillbaka Justin.
Och det ska jag.
För jag förlorar inte.
 
 
Sam's perspektiv.
 

Plante lyfter från marken och några sekunder senare är jag uppe i luften. Har lämnat Justin kvar nere på marken. Jag har aldrig varit så arg på någon som nu. Ändå älskar jag honom mer än allt annat.
Att kunna förstå sig på kärlek måste vara en gåva från gud. Seriöst. Det finns nog inget mer komplicerat än ett förhållande. Speciellt inte mitt.
 
*
 
Tio timmar senare kliver jag av planet. Danmark. 
Jag möter de skrikande fansen med ett stort leende. Även om jag är så trött att jag knappt orkar stå på benen.
Jag skriver några aoutografer och tar några bilder innan jag kommer fram till limmon. Med ett sista glatt leende vinkar jag till folkmassan och sätter mig i bilen. När dörren stängs som mig sjunker jag ihop i sätet.
"Kör" muttrar jag till chaufören. Bilen rullar iväg och snart är vi ute på gatorna. På väg mot mitt hotell.
 
Bridget's perspektiv.
 

Justin ser kallt på mig.
"Om du ska föda barnet får du göra det utan för US" muttrar han och blänger hårt på mig.
"Meh.." börjar jag.
"Kom inte vi överens om abort?!" fräser han, låter mig inte avsluta meningen.
"NEJ!" skriker jag argt, "Du och din jävla maneger kom överens om det."
"Danmark".
"Vad?!"
"Du får föda i Danmark, ditt plan går ikväll".
 
*
 
Bilen rullar in framför det stora hotellet. Det är bara jag här. Eller ja. Jag åkte ensam. Justin tillät ingen annan att följa med. Dock så kommer Samantha komma hit till födseln. Inget Justin varken vet om eller har godkänt.
Jag tar min väska och kollar upp. Sam.
Vad i helvete gör hon här?!
Turneen...självklart! Justin måste ha vetat att hon är här. Han försöker fortfarande få mig att säga till henne att just det här barnet inte är hans.
Men det kommer inte hända. För i sånna fall, hur skulle jag kunna få tillbaka honom?

Kort del! Jag vet! Menmen, det är alltid en början! Hehe!
Kommentarer för mer! Nu kommer det börja hända en del!:)
 
Xoxo Matto
 
Trackback
RSS 2.0