Episode 4

Vette fan vad jag ska skriva...ähhhh jo! Har nu äntligen påsklov och nästa del kommer imorgon! Vill skirva den nu men är så sjukt trött att jag deckar vilken sekund som helst...hehe, så nu blir det att borsta tänderna och slagga för mej! Nästa del imon asså! Hold on luvies!
Uppdate: Förlåt för att jag är så seg! Nästa del kommer inatt! Och jag kan även solt presentera att jag (Nellah) fixat en ny desing OCH HEADER! Haha, omg! Puss på er alla! Nervös för vad ni ska tycka!
Tack grymaste Nellah!<3

Kommentarer
Postat av: Nichole

Sv; Asså haha ja novellen heter väl "A Spelet", på svenska. Egentligen är den ju inte på svenska eller nåt, men om man översätter så blir det A Spelet. Ni kommer att få reda på varför den heter så i novellen framöver :)



Xx

2012-04-12 @ 16:44:54
URL: http://touchedbybieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0