Episode 4 - Damage That Stays Forever If You Don't Delete Them.

"Det blev ju jätte bra" ler jag och kollar på bilderna som Mike blädrar emellan.
"Toppen" ler han.
"Spring och byt om nu, vi är så glada att få jobba med dig, som alltid" det sista lägger han till med ett stort leende.
"Glädjen är helt på min sida" skrattar jag.


Efter ett kort samtal med min maneger och att ha bytt om beger jag mig där ifrån mot bilen.
Väl framme vid den hoppar jag in och åker hemmåt.
Jag är döds trött oc så fort jag kommer in genom dörren till min lägenhet drar jag av mig skorna och kastar mig på soffan.
"Trött?" frågar en röst bakom mig och jag rycker till och snurrar runt.
Där står Justin.
"Och hur fan kom du in?" muttrar jag i chock.
"Jag har nyckel älskling" säger han.
"Juste" muttrar jag.
"Jag ska duscha, du måste gå" säger jag.
"Eller så duschar vi tillsammans" säger han flörtigt.
"Seriöst?" muttrar jag surt och öppnar dörren.
Jag orkar inte med någon just nu.
"Gå" han suckar och drar in mig i hans famn. Av gammal vana lutar jag huvudet mot hans bröst korg och andas in hans ljuvliga doft.
"Kan vi reparera det här?" undrar han sorgset och syftar på vårat förhållande.
"Jag vet inte" säger jag lågt, "Jag hoppas det".
Jag vänder mitt huvud upp mot hans och ser honom djupt in i ögonen.
"Det är inte jag som orsakat skadorna."
Han stelnar till.
"Vi ses sötnos" mumlar han och kysser min panna innan han lämnar lägenheten.

Justin's perspektiv.

Wow. Hon är verkligen surt. besvärat drar jag handen genom håret och hoppar in i min bil.
Imorgon ska jag skriva på papprerna för adioptionen.
Jag startar bilen men innan jag kör ut på gatan skicka jag ett sms till Sam.
Jag gör vad som helst. Vad som helst. Bara du förlåter mig.♥


Bridget's perspektiv.

Jag stirrar tomt ut genom fönstret och min hand vilar på min mage.
Jag har pratat med foster mamma. Hon vill att jag finns i mitt barns liv.
Jag vill ha kontakt med mitt barn. Det känner jag nu.
Det är bara tre dagar kvar tills jag ska sättas igång och jag kan inte bestämma mig om jag vill ha Justin närvarande vid födseln. Av någon andledning vill jag ha Sam där.
Kanske?
Jag slår bort tanken. Nej.
Jag suckar djupt. Fuck.
Mitt liv blir bara dåligare och dåligare.
Men samtidigt så kan jag inte slå bort mina känslor för Justin.
Jag vill ha honom tillbaka.
Tårarna börjar rinna ner för mina kinder när jag känner barnet sparka inom mig.
Jag vill behålla henne.
Men kan inte. Inte om jag ska få tillbaka Justin.
Och det ska jag.
För jag förlorar inte.

Nu börjar det hända saker! Vad tycker ni om den nya headern och deignen?
Jag älskar den!
Puss på er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0