Like You More Than I can Admit To Myself-del 11

"Justin antar jag?" finar Molly och blinka med ögat åt mig. "Om du inte hade legat i koma i två år hade jag slagit ner dig" muttrar jag och Justin skratta och drog in mig i in famn. "Du ska veta att ingen kille har fått göra så där tidigare" ler hon "Du måste betyda mycke för henne, och så länge hon e lycklig, är jag det" säger hon med ett ömt leende. "jag antar det är bra poäng?" undrar Justin med ett leende. "Det bästa" svarar jag och kysser honom. "Here jävlar! Sist en kille kysste dig fick han en jävla massa blå märken, vad ar du gjort med henne Justin?"

Justin´s perspektiv
"Man är ju bäst!" de båda börjar skratta "Men när från du komma hem?" undrar Sam och sätter sig på Molly´s sängkant. "Jag vet inte riktigt, om en vekca tror jag, men du får väl underhålla dig med Justin....hum....det där lät fel" svara Molly, och jag flina "Inte för att jag och nått emot att underhålla henne" sa jag flirtigt och satte mig brevid henne på sängkanetn... Molly flinade mot oss "aww, ung kärlek!" Sam slog till henne löst på armen, jag ja log, hon måste verkligen ha sakat en vän. Det kommer in en doktor i rummet som säger "Nu måste ni tyvärr gå, nu när hon äntligen vaknat så måste hon få vila också" Sam nickar tveksamt, "Okej, vi ses imorgon Moll" log hon och kramar om henne "NEj nej, jag klarar mig, va med Justin du!"
"Jag kommer! Vi har myyyyyyyyycket att prata om, any way!"
Jag log mot dem.... "ska vi gå, Sam?"
"Sure" ler hon mot mig.
Hon kramar om Molly innan hon tar min hand och vi går ut genom dörren till Mollys sjukhusrum med ett
"hejdå".
Sam´s perspektiv

Jag vaknar av ett ljud från min mobil, sms.
Jag satte mig upp och sträkte mig till natt-tygsbordet för att ta min mobil.
Två nya sms, ett från Mile´s och ett från, mitt hjärta börjar slå snabbare när jag ser hans namn, Justin.
Jag öppnade snabbt det från Miley
//Hey Sötnos, längesen man hörde nått ifrån dig, jag och Dem har bokat en vecka till New York, kompisresa!:D<3
Eru på? Va år sen vi tre sågs!
Love Mile´s//
jag skrev ett snabbt svar
//Ofc bby! Ringer dig imon, bra?<3 Love Sam//
Jag tog ett djupt andetag och öppnade det från Justin....
//Hey shawty, elr får ja kalla dig det? Iaf, har en phooto shoot ida, men är ledig ikväll, får man bjuda dig på en middag? Kram J<3//
Jag log åt smset och började fundera på ett svar medans jag gick jner för att äta frukost.....jag ville ju inte verka för på.....
När jag ätit en macka och brostat tänderna.....gick ja upp för att svara.

Ska kommer nytt kapitel i helgen, bloggar från mobilen nu! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0