Like You More Than I Can Admit To Myself-del 12

När jag ätit en macka och brostat tänderna.....gick ja upp för att svara.
Sam's perspektiv
Jag började fundera på vad jag skulle skriva medans jag gick upp för trappan, jag klickade upp rutan för att skriva ett nytt sms....
image description
Jag tryckte nöjt på skicka och gick in i min garderob för att välja kläder, det blev ett par gråa baggy chinos och en bech magtröja med ett rött mönster på, ja satte upp mitt svarats hår i en stor lös bulle och drog fram mina vita supras. Ja tog min lilla oraga skin väska o la mer min vita iPhone, sen gick ja in i badrummet o satte på lite maskara och rött läpstift, sen gick jag tillbaka till mitt rum och hämtade mina skor och tog ett stort fjäder örghänge o satte i ena örsnibben, sen tog jag skorna i handen och sprang ner till köket, tog bil nycklarna, jag gick ut i hallen, drog på mig skorna och gick ut till bilen.

Kort jag vet! Men är ändå något, förlåt för att ja inte har fixat allt men bloggar från mobilen, så kan inte redigera!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0