Like You More Than I can Admit To Myself-Del 19

Stöna Inte, Stöna Inte, Stöna inte.....oh nej, guud, det var så sköt.....ett litet stön hördes över mina läppar och jag kände justin´s flina mot mina läppar.
"Snälla......Justin...Sluta" stönade jag tyst
"Vill du att jag fortsätter, babe" min kropp skrek ja men iställer drog jag upp han och vi fortsatte kyssas ivrigt och upphetsat, jag kände hans ena hand vandra uppåt och landade ovanpå mig bh, vra ben slingrade in sig i varandra och jag kände åter igen bullen mot insidan av mitt lår, och nu kunde jag inte hålla mig.
"Så Biebz är kåt?" viskade jag sexigt mot hans läppar.



Justin´s perspektiv.

Jag bet mig hårt i läppen och såg henne intensivt i ögonen. Sen lätt jag blicken vandra ner mot hennes läppar, hon flinade och kysste mig intensivt.
"Jag tar det som ett ja" viskade hon mot mina läppar. Jag fortsatte kyssa henne passionerat och vi särade båda på läpparna innan hon avbröt kyssen för att gäspa, vi brast båda två ut i skratt.
"Vet du?" undrade jag.
"Nej, eller det beror på" log hon och kröp in i min famn,
"Jag älskar dig" mumlade jag.
Sam´s perspektiv.

"Jag älskar dig" mumlade hann, jag drog efter andan innan jag la armarna om han hals och kysste han mjukt.
"Jag älskar dig med" mumlade jag mot hans läppar.
Hela min kropp fylldes med glädje rus, han hade nyss sagt att han älskade mig! Och jag hade sagt att jag älskade honom, kunde livet bli bättre?
Jag har den underbaraste pojkvännen som går att fina, jag har två bästa vänner och min tredje hade nyss vaknat från att ligga i koma i två år, jag har världens bästa "mamma" och  om vi hoppar över delen om min familj, kan man nog säga att mitt liv är perfekt just nu.
Han log "Godnatt sötnos" mumlar han och kysste mig på pannan.
"Go´natt snygging" mumlar jag och känner att han drar mig tättare intill sig, sen somnade jag, men ett stort leende på läpparna och Justin i tankarna.

Det här med bilderna, jo det är så att jag har laggt till massa nya bilder till min dator (till iPhoto) men när jag sen ska ladda upp dem till bloggen syns dem inte bland mina bilder, störande nog, det har hänt förut men jag ska försöka fixa det så fort som möjligt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

M

Me

Mee

Meee

Meeee

Meeeee

Meeeeer

Meeeeer!

Meeeeer!!

Meeeeer!!!

Meeeeer!!

Meeeeer!

Meeeeer

Meeeee

Meeee

Meee

Mee

Me

M



BÄST!!!

2011-10-22 @ 12:17:05
URL: http://mittsuperintressantaliv.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0