Like You More Than I Can Admit To Myself-del 18 part 2

"Han Är Justin Bieber" svarade jag.


Jag parkerade snabbt bilen och gick upp mot Justin´s hus, precis när jag skulle sätta fingret på ringklockan öppnades dörren och jag rykte till, dr stod en trött men sjuuukt sexig Bieber.
"Hey Hottie" sa han lie hest, ni vet sådär som man pratar när man är trött, han drog in mig i sin varma mysiga famn och jag la armarna om han.
"Jag har saknat dig" mumlade han, jag skrattade lågt.
"Vi sågs sist i morse, men har saknat dig med" logjag, jag drog in mig i huset och stängde dörren.
"Vad var det du ville prata om, Sweetie?" undrade han.
"Kan vi ta det där uppe?" frågade jag och drog av mig skorna.
"Klart" log han och sekunden efter hade han burit upp mig i sin famn, jag skrattade och minuten efter var vi uppe på hans rum.
"Du är knäpp" muttrade jag.
"Älsar dig emd" flinade han och la sig brevid mig på sängen, han la ena armen om mig och drog in mig i hans varma famn återigen.
"Här" mumlade jag och räkte han lappen. han läste den snabbt och såg sen upprört på mig.
"Vem?" väste han argt.
"Hon tjejen som kollade hitfullt på mig idag på stan" mumlade jag, han kysste mig intensivt innan han snabbt tog ett koert på lappen, skickade till kenny och Scooter och la sen ut den på twitter med texten

Det är är INTE okej.
Jag log och kysste han passionerat, han besvarade nöjt kysen och han kände hans tunga mot min underläpp, som om han fråga om han fick komma in, klart att man acksepterar det, om han till och med frågar! Hans händer vandrade ner till min rumpa och jag lätt mina händer smeka hans rygg under hans t-shirt, jag drog av den samtidigt som han drog av mig mitt linne.

Justin´s perspektiv

Jag drog av henne linnet samtigtigt som hon drog av mig min t-shirt, nu hade hon hot pants och vit-spets-bh på sig, Sam i bikini, jäwlar, när man ser det tror man inte att någon kan bli hetare, så ser man henne i bh, och upptäcker att man hade fel.
Våra läppar och tungor masserade varandra och våra händer åkte över varandras kroppar. Hon smekte min mage och lätt sedan sina händer leta sig upp till mitt hår, där de sedan stannade, min ena hand låg på hennes rumpa och jag pressade henne tättare intill mig. Jag kysste henne längs kinden ner mot halsen och letade efter hennes svaga punkt, jag hittade den, bakom hennes vänstra öra när jag började kyssa henne där hon suga lite lätt märkte jag hur upphetsad hon blev och hur hin försökte håla inne  med stönen....
Vilket i sin tur bara gjord emig ännu mer upphetsad vilket gjorde att jag fortsatte...
Sam´s perspektiv

Stöna Inte, Stöna Inte, Stöna inte.....oh nej, guud, det var så sköt.....ett litet stön hördes över mina läppar och jag kände justin´s flina mot mina läppar.
"Snälla......Justin...Sluta" stönade jag tyst
"Vill du att jag fortsätter, babe" min kropp skrek ja men iställer drog jag upp han och vi fortsatte kyssas ivrigt och upphetsat, jag kände hans ena hand vandra uppåt och landade ovanpå mig bh, vra ben slingrade in sig i varandra och jag kände åter igen bullen mot insidan av mitt lår, och nu kunde jag inte hålla mig.
"Så Biebz är kåt?" viskade jag sexigt mot hans läppar.

Ohh, vad hände rhär då?
Del 19 kommenr imon, samt blid till den här delen!<3
Love you guys!<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är superduktig som har uppdaterat som en galning! Du ger inte upp! Bästa bäztizen man kan få :*

2011-10-22 @ 12:13:46
URL: http://mittsuperintressantaliv.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0