Like You More Than I Can Admit To Myself-del 16

Jag gåt ut från sidan och kollar mig i spegeln igen.

Justin´s perspektiv

Jag följer Sam med blicken när hon kommer ut från badrummet, hon har bytt om till ett par blå jeans och en vit tröja, hon ler mot mig.
"Din tur Bieber" flinar hon, jag sätter mig upp kysser henne och går försvinner in på badrummet, jag drar på mig ett par jens och en beige tröja med en svart t-shirt under, jag fixar snabbt till håret och går ut till sam igen
"Hey snygging" ler hon mjukt och drar ner mig brevid sig jag ler mot henne och sekunden efter har jag hennes läppar emot mig.
"Vad sägs om en frukost på stan?" ler jag.
"Låter bra" säger hon och sätter sig upp "Vänta" hon försvinner in på badrummet och kommer ut en minut senare med lite smink och borstat hår.
Jag reser mig upp och tar hennes hand, vi går tillsammans ner för att åka till stan,
"Hej då mamma, vi åker till stan nu!" ropar jag och öppnar dörren, hon drar på sig ett par abllerina skor och drar upp sin vita väska på axeln.
Tio minuter senare parkerar jag bilen på en parjerings plats i stan, vi går ut och jag atr hennes hand, det finns ett litet med väldigt mysikt café en bi rhär ifrån, kanske fem minuters promenad.

Sam´s perspektiv

När vi kommer ut från Cafét så är det mer folk ute och går, ingen har lyckats hitta oss, konstigt, om man är tillsammans med Justin får man vänja sig med att aldrig vara ensam...okej, nästan aldrig.
Det kommer fram några fans och jag och Justin ler mot dem, de ler tillbaka, puuh, de värkar gilla oss
"Kan du singera den här?" undrara en tjej i vår ålder.
"Självklart" svarar justin och singerrar hans bok som tjejen håller fram, Justin tar den och singerar den snabbt och vant, nu har paparatzzizarna börjat få koll på var Justin, och jag, befiner oss, och det har börjat bli ganska mycket folk runt omkring oss, personer som går förbi stannar, tar kort och filmar, jag tar ett instinktivt steg närmare Justin när jag få en bitch blick från en tjej som har Justin´s annsikte på tröjan, jag fattar Justin´s hand och han kollar på mig, sen följer han min blick som stannar på tjejen som står och kollar hotfullt på mig, han drar mig snabbt intill sig, och vi börjar gå igen, folk följer efter, "justin, justin" alla skriker hans namn, och han drar mig tättare intill sig, nu, ätligen, jag ser bilen och sekunden efter sitter både jag och Justin trygt i bilen.
"shit" mumlar jag när jag ser tjejen som stått och kollat på mig, hon drar upp en lapp, men eftersom hon står ganska nära bilen ser jag inte vad det står, hon har skrivit med små bokstäver, det är en ganska knöglig lapp, det är en sån där rosa lapp, tjejen står kanske en meter från mitt fönster, och till min lättnad börjar Justin köra, men innan han fått upp förten tar tjejen ett steg fram och sätter fast lappen på min dörr, Justin märker ingen med han drar ner fönstret och tar lappen och lägger den i min väska, sen drar jag upp fönstert igen.
När Justin parkerar bilen utanför mitt hus le rjag mot han.
"Jag måste till studion" suckar han.
"Dte gör inget" ler jag.
"säker"
"säker" ler jag och kysser honom, jag öppnar dörren och springer upp mot förren, jag vinkar till Justin och ser han åka iväg, jag springer upp på mitt rum.
"Sam? Är du hemma?" ropar Nina från neder våningen. Ja, juste, jag kanske glömde säga det till er, och Justin...alltså, jag har en mamma....det är inte min riktiga mamma, men, hon heter Nina, jag träffade henne för ett år sen, hon är femton år äldre än mig och den ända familj jag har.
"ja!" ropar jag tillbaka, "kommer ner strax" lägger jag till sen, jag drar upp lappen och läser vad det står.
Det är inte över än,han är MIN och jag kan döda för att få han

den här delen är till Hanna som ska opereras idag, hoppas det gick bra sötnos!<3
love ya'll<3
puss o kram en såååååå glad författare

Kommentarer
Postat av: Hanna

Egentligen borde det inte överraska mig längre, men varje gång jag läser en ny del blir jag chokad över hur duktig du e! en än gång, SUPERBRA!! Och jag bara älskar bilden på lappen!! Blir så mycket mer verkligehetstroget då!



Och vet du gumman, du e bara för gullig! Du e mitt allt <3 Love ya more!

2011-10-21 @ 17:35:47
URL: http://mittsuperintressantaliv.bloggo.nu/
Postat av: emma

meeeeeeeeeeeerrrrrrr

2011-10-21 @ 19:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0