Like You More Than I Can Admit To Myself-del 14

"Ehm, jag skulle hem till Catlin, vi träffades på vägen ditt, han var med Chris, Chaz och Ryan, jag var inte direkt trevlig" det sista sa jag lite lägre, jag skulle precis fortsätta prata när jag såg att det såg två tjejer
och kollade på oss, och de såg inte direkt trevliga ut.
"Äre du som är Sam?" frågade en av dem hårt när de kommit fram till vårt bord. Jag höjde på ögon brynen, jag hade blivit mobbad, och det hade varit värre än det här, kan man lungt säga! "Vilken Sam tänker du på?" frågade jag o tog lungt en klunk av min latte, jag skulle nog kunna få dem där tjejerna att inse att det inte var någon idé att mucka med mig. "Den som är tillsammans med Justin Bieber, MIN MAN! Och som ser ut precis som du!" sa den Andra och visade en bild på mig och Justin, jag skrattade, ofta de hade en bild på mig och Justin i SIN väska, så desperat. "Nä, då har du nog hittat fel" flina jag, tjejerna himlade med ögonen.
"Du ska hålla dig borta från Justin FATTAR DU DET DIN JÄVLA HORA!" jag började garva
"Tror du ärligt att det där ska knääcka mig? Att jag ska börja gråta? Jag dejtar vem jag vill, okej?" sa jag mjukt men övertalande, tjejerna stirrade på mig innan en av dem tog ett steg fram
"Du rör inte MIN Justin, fattar du det?" sa hon hotfullt, jag log retsamt "jag kan lova att inte röra din Justin, men jag kan inte lova att han inte rör mig" flina jag, tjejerna stirrade på mig.
"TAR HAN PÅ DIG?" utbrast dem, jag skratta lågt "jag kan inte lova något" flina jag och reste mig upp, "om du ursäktar ska jag och Molly shoppa nu, men dte var trevligt att träffa er, och ni ska veta att Justin värkligen älskar sina fans" log jag och tog min väska "kommer du Moll?" log jag vänd mot Molly.
"Klart" log hon och reste sig upp och tog sin väska.
"Och hurrni tjejer" sa jag och vände mig mot tjejerna igen "Justin gillar inte när man är elak mot dem som står han nära" sa jag och krokade arm med Molly, vi gick ut ur fiket med var sitt stort leende på läpparna.
Vi gick om kring kanske hela dan och skrattade, snackade, shoppade och skrattade lite mer, jag kolla på klockan och får ett sms från Justin

Från Justin<3
Hey sexy!:* hehe, jag hämtar dig klockan 5 hos dig, be redy!<3vi ska på ett event, så jag hämtar dig så åker vi till min stylist sen!<3
Jag log och svarade

Till Justin<3
Tjoo hottie!:) Kom du, jag är klar!<3

Svarade jag, "Molly, jag måste dra, klockan är redan 4, och Justin kommer klockan 5" log jag stort
"Aww, du är värkligen kär sötnos!" log hon
"Hehe, antar det," log jag, vi tog min bil hem till mig, allt kändes som vanligt, men jag visste att när Justin kom skulle hon tillbaka till sjukhuset.
Vi åt lite och hade kul, allt var precis som det alltid varit, klockan närmade sig 5 och jag fixa snabbt en väska med lite grejer och lagom till att jag var klar ringde det på dörren, en Taxi hade hämtat upp Molly ungefär tio minuter tidigare, eftersom de ringt från sjukhuset och sagt att hon var tvungen att komma till baka, vi hade sagt hejdå, och jag insåg plötsligt hur mycket hon betyde för mig, och hur mycket jag saknat henne. Hon var, precis som Miley och Demi min bästa vän, hon hade stöttat och skyddat mig, och jag var så glad över att jag hade henne, det hade alltid varit jag, Mille och Dem, med nu var det jag, Moll, Mile och Dem, och jag ville värkligen att de skulle träffa varandra.
Jag rykte till när jag hörde ringklockan ringa igen, och jag sprang och öppnade dörren, när jag såg Justins ansikte på andra sidan dörren sprack mitt ansikte upp i ett sort leende.
"Hey shawty" log jag
"Hi" log jag, han tog ett steg fram och sekunden sneare var jag i hans, varma härliga famn.
"Redo?" log han
"Klart" flina jag, jag drog på mig mina skor och drog upp min väska över axeln, han tog min hand och vi gick ut till hans bil.
Justin´s perpsektiv

Jag la handen på hennes lår medans jag körde mot min stylist, hon log mot mig, jag har aldrig trott på kärlek vid första ögon kastet, sen träffade jag henne, det är ungefär en på tusen att jag skulle träffa en heater som skulle bli kär i mig....och att jag skulle bli kär i henne. Och vad var det som gjorde att hon ville vara tillsammans med mig? Vad gjorde att jag förkänade henne, jag var i allafall sjukt glad att hon ville ha mig.
Tio minuter senare parkerade jag bilen utanför en styling studio i mitten av Atlanta, jag hoppade ur bilen och gick runt och öppnade dörren till henne precis när hon skulle öppna dörren själv, hon log mot mig och jag tog hennes hand och vi gick tillsammans in i studion.
"Yo Justin!" ropade Ryan
"Hey man" ropa jag och vi gjorde vårat handslag.
"So, är det den är snygging du ska ha med dig idag?" flinade han, jag skrattade,
"Yes, det här är min flickvän Sam" log jag, jag hade aldrig sagt det förut, men det kändes sköt att ha det sagt, hon kollade snabbt och mig och kysste mig sen, jag log mot henne.
"Okej, Sam du följer med Linn och Justin du följer med mig."
Kanske en och en halv timme senare var jag klar, och när jag kom ut från prov rummet med kläder och hår fixat mötes jag av det vackraste jag någonsin sett.
"W.O.W" mumlade jag.

Så? Vad tycks? Börjar skriva på nästa del nu! Ni får den imon eller i överrmorgon, men ni vet, med mig vet man aldrig!


Kommentarer
Postat av: Hanna

superduperduper, världsabästa, ultra-mega, jättebra!! Vill ha mera delar!! Skriv nu, nu och nu och nu :) Love u! Bye!!

2011-10-19 @ 19:00:33
URL: http://mittsuperintressantaliv.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0