Like You More Than I can Admit To Myself-Del 28

"Du ska få hela mig, i vad du vill, ikväll" skrattade jag och kysste han igen, sen ruffsade jag honom i håret, flätade in mina fingrar i hans och gjorde mig redo för att planet skulle landda.

Justin log stort mot mig och jag kände att planet landdade.
"Redo?" undrade han.
Ja, var jag redo?
"Ja" svarade jag självsäkert.
Han lutade sig fram och kysste mig mjukt.
"Det är kul att du är med" mumlade han mot mina läppar, jag log.
"Jag har saknat dig" viskade jag tyst.
"Jag har saknat dig med" log han. Han reste sig upp, släppte min hand, drog ut sin ryggsäck och tog min hand igen, jag tog min väska och vi började gå av flygplanet.
Vi gick in på flygplatsen och alla började genast ta kort, jag suckade lågt, vilket Justin märkte, han måste ha super hörsel eller något, han har liksom allt! Det är egentligen ganska konstigt, han borde egentligen vara hörselskadad, efter alla skrik i fyra år.
Han log och kysste mig, "Inga suckar Söt" sa han.
"Okej" log jag stort. Vi började gå för att hämta våra väskor, eller ja, mina väskor, Justin och de andra hade rest med det de fick plats med i sitt handbage....det är riktigt gulligt faktiskt.
'
När vi hämtat våra väskor började vi gå ut från flygplatsen, precis innan vi skulle gå ut stannade Justin.
"Redo att möta våra dina fans?" undrade han, jag skrattade.
"Du menar dina fans?"
"Bådas, många av dem är nog dina, du är en fantaskiskt sångerska" han log.
"Antar det, let´s bli döv" flinade jag, han skrattade och vi gick ut i skydd av Kenny, Pattie och Scooter, jag kanske glömmde säga det? Minoo hade slutat, dödshotet från min pappa var över, tack och lov!
Fansen skrek och Justin log mot dem.
"SAM! SAM!" skrek några av dem, men det flesta skrek Justins namn, jag log stort mot dem, och Justin stannade för att skriva några autografer och det kom fram ett gäng på 5 tjejer till mig.
"Kan vi få en autograf och en bild med dig?" undrade dem, jag log.
"Självklart" jag skrev på deras papper som de sträckte fram och sen fick Justin ta bild på mig med dem, jag skrattade.
"Du sjunger jätte bra!" log dem stort.
"Tack!" sa jag med ett stort leende. Jag kände Justins fingrar fläta in sig i mina, och tjejerna kollade avundsjukt på mig.
"Jag har tur" log jag, tjejerna nickade.
"En jävla tur" sa en av dem, jag och Justin skrattade.
"Eller så är det jag som har tur, en sjukt het tjej som desutom är ett år äldre än mig vill ha mig!" sa han med hyper röst, jag skratta.
"Justin, det är fullt att ljuga!" sa jag stängt, han skrattade och kysste mig.
"Juste, sluta med det" flinade han mot mina läppar, jag skrattade.
"Ledsen tjejer men vi måste vidare!" sa Justin glatt, dem fick varsin bild med Justin och mig och en autograf av Justin, sen hoppade jag och Justin in i Rage Rovern som stod och väntatade på oss.
"Äskling, ditt leende går från öra till öra!" skrattade Justin.
Jag skrattade.
"Det där var fantastikst!" sa jag glatt och log stort.
"Jag sa ju att det skulle vara dina fans" skrattade han, jag log och kysste honom.
"Du har visst alltid rätt" skrattade jag mot hans läppar.

Så? Vad tycker ni? ♥

Kommentarer
Postat av: emma

Jäääääätte braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........



Det enda som jag vill säga kan du inte göra kapitlen längre.

2011-10-30 @ 16:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0