Like You More Than I Can Admit To Myself-del 23 part 3

 

Jag drog efter andan, ingen avsänadre, jag suckade.
Justins fans var ändå för finna.

Jag kollade på klockan, den var halv tolv, jag drog upp min mobil och smsade Sam
Till: MinAllraSötasteFlickvänSam<3
Hey, sexy!<3
Kan man tänka sig att följa med mig till ett möte med scooter, skulle bli roligare med dig där...:)
Sen kan du kanske följa med hem till mig och se på film?<3
Jag skrattade lite..det var bara tre veckor kvar tills jag skulle åka på tour igen...jag skulle sakna Sam så frukktansvärt mycket....
Från: MinAllraSötasteFlickvänSam<3
Kommer till dig om 5, klart, men du lär få dras med mig övernatten:P<3
Jag skrattade
Till: MinAllraSötasteFlickvänSam<3
Inga problem för mig;)
Fem minuter senare ringde Sam på dörren, jag sprang och öppnade, eftersom ja redan satt på mig skorna och jackan var det bara för mig att gå ut genom dörren.
"Kom nu, Scooter väntar på dig!" sa jag och drog med henne mot bilen
"Han VADÅ?!" frågade hon förvånat, jag hjälpte henne in i bilen, sprang runt till andra sidan och började köra.
"Du får se" log jag
Fem minuter senare var vi framme, vi gcik in i studion.
"Dåså Sam, du vet Justins nya album?"
"Ah" svarade hon och kollade misstänksamt på mig.
"Jo, din låt, Love You Like A Love Song, som du skrev till Justin?"
"Mm" svarade hon igen och fortsatte kolla på mig.
"Jo, för det första så är det jätte gulligt, och eftersom det är så gulligt, och några av Justins fans inte fattar att ni älskar varandra, så ska vi göra den till en duett, men först vill jag höra dig sjunga, Sam"
"Som om du inte hört det?" skrattade hon "den här lilla skit ungen la ut en video" sa hon och slog till mig "men visst, här har ni musiken" hon ksatade den till dem och Kenny öppnade dörren in till båset åt henne, hon gick in och började sjunga.
"It's been said and done.
Every beutifal thought´s been already sung.
And I guess right now
Here´s another one"
Scooter avbröt henne med applåder,
"Damn, girl! Du äger" sa han och hon kom ut till oss igen "vi börjar på en gång, här, Justin" han gav mig ett papper och Sam ett, jag log och drog in Sam i min famn och kysste henne ömt
"Seså turtturduvor, ta det där sen! Nu jobbar vi!"
Jag läste snabbt igenom pappret, jag skulle sjunga första versen, hon andra, refreängen tillsammans och brigen, och såklart slutet tillsammans.
"Justin, in med dig! Så kör vi!" skrek Scooter och puttade mig mot båset.
"keykeykey!" sa jag och gick in, jag log mot Sam, sen började jag sjunga.
"It´s been said and done.
Every beutiul thought´s been already sung.
And I guess right now
Here´s another one,
So your melody will play on and on
With best of´em
You are beutiful,
Like a dream come alive,
incredible
A centerfold
Mirical,
Lyrical.
You´ve saved my life agien.
And I want you to know baby."
Jag slutade sjunga och log mot dem
"Jätte bra Justin" log Scooter och Mike som satt vid kontrollpanelen, sam nickade instämmande
"Okej, Sam, in i det andra båset" Sa nickade och gick in i båset mittemot mig.
jag hörde musiken börja spelas igen och jag och Sam började sjunga, den här gången tillsammans.
"I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
And I keep hittin´re-peat-peat-peat-peat-peat

I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby

And I keep hittin´re-peat-peat-peat-peat-peat"
jag tystnade och nu ljöd bara sams underbara röst ut ur hörlurarna.
"Constantly, boy
You play to my mind like a symphony
There´s no way to describe what you do to me
You just do to me, what you do.
And it feels like
I´ve been rescued
I´ve been set free
I am hyptonized
By you destiny
You are magical
Lyrical, beutiful
You are....and I want you to know baby"
Jag log stort mot henne igenom glas rutan och hon besvarade mitt leende med ett lika stort leende, och med det började vi båda sjunga på refrängen.
"I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby

And I keep hittin´ re-peat-peat-peat-peat-peat

I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby

And I keep hittin´ re-peat-peat-peat-peat-peat"
Vi log mot varandra och började sjunga på låtens brige.
"No one compares
You stand alone,
To every record I own
Music to my heart
Thath´s waht you are
A song that goes on and on

I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby

And I keep hittin´ re-peat-peat-peat-peat-peat

I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby

And I keep hittin´ re-peat-peat-peat-peat-peat

I love you...
Like a love song...."
Vi log stort mot varandra och musiken dog ut.
Kenny, Scooter och Mike applåderade och jag och Sam gick ut ur våra respektive bås, och mötes i en varm omfamning.
Sam's perspektiv
Jag och Justin log mot varandra.
"I, I love you like a love song" viskade Justin i mitt öra, jag log och kysste han ömt.
Scooter förstörde vår lilla bubbla som bara jag och Justin varit i för några sekunder.
"Albumet släpps efter din tour Justin, om två månader ungefär" mitt humör sjönk genast.
Justin såg det och drog mig närmare intill sig.
"det kommer går bra" mumlade han.
"kanske, kanske inte" svarade jag så tyst att jag nästan inte hörde själv.

har ont i mitt skit knä så är inte med på idrotten, så skrev klart den här delen från mobilen;)
Så därför kan jag inte redigera kr lägga till bilder!
Nästa del kommer när jag är hemma, och då har Justin redan åkt....:O

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0