Like You More Than I can Admit To Myself-Del 24

"I, I love you like a love song" viskade Justin i mitt öra, jag log och kysste han ömt.
Scooter förstörde vår lilla bubbla som bara jag och Justin varit i för några sekunder.
"Abumet släpps efter sin tour, Justin" mitt humör sjönk genast.
Justin såg det och drog mig närmare intill sig.
"det kommer gå bra" mumlade han
"kanske, kanske inte" svarade jag så tyst att jag nästan inte hörde själv.


I miss you so much.
Jag tänkte tillbaka på hur det varit för en vecka sedan, då hade jag varit i Justins armar, nu var han någonstans i Sydamerika, långt ifrån mig.
Ja, jag vet, jag är egoistisk, jag äger inte honom.
Men just nu önskar jag att han bara var normal, att jag skulle ha en normal pojkvän, som inte måste resa jorden runt, utan mig.
Jag kände tårarna rulla ner för mina kinder men orkade inte bry mig.
I stället öppnade jag internät och gick in på twitter, kollade Jutins sida, bara en massa om hur mycket han älskade sina fans, kul att någon av oss är glada i allafall.
Jag klickade på ny tweet och skrev
I miss you.
Tryckte på tweet och sekunden efter fick jag en massa Rt´s, om att jag inte ägde Justin och att han var deras nu, jag suckade och skrev.
Then when it was forbidden to miss anyone?

Jag suckade och stängde igen datorn, min mobil vibbererade, jag kastade mig över den, skrämmen pryddes av Justins namn, jag öppnade det snabbt.
Från:VäääääärldensSnyggastPojkvänJustin<3
Saknar dig med.
Stod det, inget hjärta inget alls, jag öppnade ett nytt sms och satt i säkert en halv timme och tänkte på vad jag skulle svara, till sluta blev det.
Till:VäääääärldensSnyggastPojkvänJustin<3
Jag fattar inte att du är så långt bort, saknar dig som in i....hur ska jag klara mig?

Jag kollade på klockan, halv fem på morgonen, jag hade inte kunnat sova på hela natten, jag saknade Justin för mycket.
Från:VäääääärldensSnyggastPojkvänJustin<3
Du klarar dig, kom ihåg att jag alltid älskar dig och du finns alltid i mina tankar, älskling, vi ses, tidigare än du tror.
Sov nu, jag älskar dig.

Jag log och kände att ögonlocken blev tyngre.
Till:VäääääärldensSnyggastPojkvänJustin<3
Skulle vilja ha dig här, älskar dig med.
Puss.


Jag han inte skriva mer än så, för jag sjönk ner på min kude och somnade.
Med Ninnas hund i famnen, Justin i tankarna och datorn framför mig.

Tycker ni? Är ganska trött, och väntar på att Hanna ska svara på vårt Rs, puss påer!<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0