Var kom alla läsare ifrån?!

Okej, det här skrämmer mig lite, mina unika besökare har stigigt med typ 14 st, varfan kom dem ifrån? Och samtidigt har kommentarerna sjunkigt....:(, inte bra, men iaf, VÄLKOMMNA ALLA NYA! (lär er kommenteraxd) haha, nej men, skulle vara kul om kommentatorerna kom tillbaka?O.o, eller så kan väl bara någon ny börja kommentera, den "goda" cirkeln ni vet...hehe, imon har jag dans så del 3 kommer imon kväll, nu resten av kvällen ska jag väl skriva och vänta på att min tröööööga bästis ska svara på sms.....ehm ehm, nä inge mer! Kram :))

Kommentarer
Postat av: Hanni

Trög!?

Det var det värsta XD

Tro inte att jag kommer kommentera om man får såna kommentarer kastade på en :P

2011-11-20 @ 21:39:54
URL: http://mittsuperintressantaliv.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0