Två små taskiga bilder och lite infåååå....:)

Jaha, ehm, jo, som ni kanske redan vet så dansar jag på måndagar, och det brukar vara lite små dåligt med uppd på måndagar, eftersom jag åker direkt fårn skolan till dansen, och sen kommer hem runt 9, så ja, iaf, ska sova nu, eller göra mig klarxD
Men hur om helst, nej vänta, är det bara jag som tycker att jag har jäkla svårt att komma till saken?! hahah.
nej men nu ska jag säga vad jag tänkte, del 10 kommer kanske imon, förmodligen inte, men släng in en kommentar och snabba på mig lite, kan jag behövaxD
Annars kommer den på tisdag eftermiddad/kväll, för då är jag hemma mellan dansen och skolan, slutar 2 och dansen börjar halv 6, och även då kommer jag ehm runt 9, så, var väll allt, puss, nu ska ni får två fiiiiiiiiiiiina bilder, eller ni kan få alla fina jag harxD Puss<3
Hehhe, ja, de är dem bilderna jag har skrappat ihop...bara älskar sådana här bilder, kan va med vem som helst, men är lättast att hitta på han...mohhahaha
Go'natt.
Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0