Like You More Than I can Admit To Myself-Del 34 part 2

Samsweet___ Sam Sweet.
Dinner with the best 2night, @justinbieber!! I love him so much. :) http//:twitpic.com/33mkjw



Justin´s perspektiv
Jag och Sam stod och asgarvade åt absolut ingenting, kenny kollade konstigt på oss, vilket inte direkt fick oss att skratta mindre, hissen stannade på våran vånning och vi gick av, Sam såg verkligen trött ut, precis som jag kände mig, jag var helt slut, jag hade inte haft några konserter eller interjuver men var ändå helt slut, jag brukade vara på på mina tourer. Jag låste upp dörren och öppnade den. Jag borstade tänderna och Sam byte om till sovkläder, sen byte vi, tio minuter senare låg vi båda i sängen, jag drog in Sam i min famn och kysste henne ömt.
"Älskar dig" mumlade jag.
"Älskar dig med" svarade hon "godnatt, dröm sött"
"Det kommer jag, du kommer vara där" jag märkte att hon log och några minuter senare sov vi båda trygt.
Sam´s perspektiv
Jag vaknade av att det spelades musik någonsatns i rummet, jag satte mig upp och lyssnade.
"Baby baby baby no, I´m like, baby baby baby ohh" jag såg mig förvirrat omkring och såg Justins iPhone ligga och lyssa, hans alarm, jag kastade mig efter den och alltså även över Justin, han grymtade till söt, jag drog åt mig den och stängde snabbt av ljudet, sen brast jag ut i ett asgrav, vilket fick Justin att vakna,
"Vad?" mumlade han trött.
"Du har din egen låt som alarm" skrattade jag, Justin flinade.
"Bästa sättet att få upp dig, rigth?" flinade han.
"Inget ila ment, men du är inte den bästa sångaren jag hört" log jag och kysste honom.
"Well, jag tar det som en komplimang"
"Men du är duktigt" skrattade jag, "Varför ska vi upp sex?" undrade jag.
"Vi ska flytta ner till turnée bussen, coh det är lungnast nu på morgonen" sa han trött.
"Men jag har inte packat" sa jag förvirrat, han nickade mot väskorna.
"Nej, men mamma har" flinade han, reste sig upp och började klä på sig, jag gjorde det samma, fortfarande skrattandes.
"Du har din egen låt som alram, ego" skrattade jag och bortsade snabbt tänderna.
"Äslar dig med" flinade Justin och borstade tänderna, jag satte snabbt upp håret i en tofs och kenny kom och hämtade oss.
Vi tog hissen ner, vi trängde oss mot bussen, Justin  var redan inne, jag trängde mig mot bussen, plötsligt märkte jag att jag var farligt nära stacketet som höll fansen från att attackera mig.
Plötsligt kände jag en smäll mot läppen, och någon skrek.
"JAG TRÄFFADE HENNE!" ett jubel brött ut, men även några förskrökta skrik, jag försvann snabbt in i bussen och kände tårarna komma, jag var viserligen van, men smärtan var outhärdlig,
"Vad hände?" frågade Justin förskräckt, jag tog sakta bort handen från läppen och han stirrade på den.
"Åh, älskling" mumlade han och drog in mig i hans famn.
"Kan jag ta en bild?" jag nickade sakta och han tog en bild, "kom" han hjälpte mig att tvätta av läppen och jag la mig sen enr i våran säng.
"Sov du, allt kommer bli bra" mumlade han, kysste mjukt min panna, sekunden efter föll jag djupt in drömmarnas värld.
Justin´s perspektiv
Jag drog ursinnigt upp min mobil och loggad ein på twitter, jag laddade upp bilden och skrev.
Jag klickade på tweet, jag ska hitta den som slog henne, och sätta ditt henne.

Ohhhh, vad händer här?! Nästa del kommer nog imorgon, kan förmodligen inte vara med på idrotten, efter som mitt knä hatar mig igenxD
Älskar er, Hope You Like!♥
Some pepkommentarer för mer kanske?
Puuuuuss!
P.S Har börjat kolla igenom dem gamla delarna och ladda upp bilder till dem som inte har!<3
Ni vet dem som hon träffar, de var inte Chaz och Ryan utan Drew och Jaden, asså, när hon träffar Justin första gången!
Puss igen!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

skitbraaaaa

2011-11-08 @ 20:00:31
Postat av: elwira

2011-11-08 @ 22:38:01
Postat av: Elwira

as bra!!!!!!!

2011-11-09 @ 21:56:33
Postat av: Linnea

Matilda snällllllla kan du skriva del 35 nuuuuu

(333 hahaha)

2011-11-09 @ 22:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0