Like You More Than I can Admit To Myself-Del 34 part 1

"Vänta vänta väääänta, måste gör en grej innan vi kan gå" flinade Justin.
"V.." längre han jag inte innan jag hade Justins läppar mot mina, killarna skrattade.
"Well, du vet hur man ska behandla en tjej" flina Ryan.
"Let´s go!" log jag sen, tog Justins hans och min väsk och vi gick ut ur hotellrummet.



Sam´s perspektiv
Vi gick förbi en stod cyckeln bana, jag log stort, jag har inte cycklat på länge.
Justin följde min blick och kollade konstigt på mig.
"Cycklar du?" Jag skratta
"Alla kan väl cyckla" flinade jag, du sken Ryn upp.
"Omg, erkänn, du är San Sweet, hon som van junior OS i trix-cyckling?" undrade han med ett stort leende.
Jag kollade generat ner i marken, vad ska man säga? Jag kanske hade råkat glöma att berätta just den lilla biten om mig själv.
"Och en hel del annat skit" flinade jag. Killarna kollade på mig med stora ögon.
"Du måste vissa" flinade Justin, jag skratta.
"Ni får kolla på, det är ju pinsamt att bli sed med er jue" flina jag, killarna skrattade.
"Kanske i sånna här tillfällen, ingen av oss....åker så som du" jag skrattade,
"Kom då" log jag och drog ed mig Justin och killarna in på trix området, jag lånade en cyckel, och konstigt nog, kände många igen mig, jag log stort mot dem och började köra forttare, jag körde mot den första rampen, jag flög högt och kände vinden ta tag i mitt hår, jag har saknat det här.
Jag snurrade runt ett varv i lyften och jublet steg nere på marken.
jag landade perfekt och körde mot nästa, jag gjorde ett annat trix och lanade igen, perfekt, som alltid.
Jag började hoppa omkring på bakhjulet göra en bakåt volt på marken, jag skrattade åt alla som jublade och följde mig med bliken, jag åkte stolt fram till tre gapnde killar.
"Tycks?" skrattade jag åt Chaz, Ryans och Justins förvånade miner.
"DU ÄGER!" skrek Chaz med pipig och tillgjord röst, jag skratta högt.
"Jag tar det som en komplimang" skratta jag.
Killarna flinade mot mig och vi fortsatte gå.
Tre timmar senare kom vi tillbaka till hotellet, tr etimmar av rent flum, jag pustade ut och slängde på på sängen, sekunden efter fick jag Justin över mig, sen Ryan och sist Chaz, hrm, tungt? Eh, ja!
"Gå av mig!" stönde jag "Ni kväver mig"
Killarna började skratta och rullade av mig, jag satte mig upp.
"Puh, jag trodde jag skulle dö där ett litet tag" flinade jag, killarna skrattade, jag kollade snabbt på mobilen, klockan var halv fem.
Jag och Justin åkte ner till en resturang efter att ha fixat oss, jag bad en servitör ta en blid på oss vilket hon gjorde, jag fick tillbaka min mobil och la upp den på twitter.
Sweet Samsweet___ Sam Sweet.
Dinner with the best 2night, @justinbieber!! I love him so much. :)
http//:twitpic.com/33mkjw


Part 2 kommer inom kort!<3

Kommentarer
Postat av: Elwira

More !:P



Loovvvee ! ^^

Du är bra på att skriva hoppas du vet det!



//

Postat av: Hanni

Yay!! ^^

JÄttebra! Gissa va gla man blir när man kommer hem efter en jobbig dag, och så har en bästaste bästa vän skrivit en till del på novellen!! :DDDD

KRAM!!

2011-11-06 @ 17:31:07
URL: http://mittsuperintressantaliv.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0