Like You More Than I can Admit To Myself-Del 33

"Well, lär dig kacka så slipper du fler obehagliga överaskningar" flina jag
"Det var ganska najs faktiskt" skratta Chaz, justin slog till han i bakhuvudet,
"She´s mine"


Sams oautfit.


Sam´s perpspektiv

Jag log snett och satte mig i soffan, "så, varför stormar ni in här?"
"Mina bästa vänner, men de bor i kanada" log Justin "så vi träffas nästan aldrig" suckade Justin.
"Eftersom du är känd?" undrade jag, alla tre nickade.
"Men Biebz värkar inte ha tråkigt" flinade Chaz och vickade på ögon brynen.
Jag barat ut i skratta, "Justin, hur fan har du lyckats?" skrattade jag.
"Med vad?!" frågade Justin förvirrat.
"Du har hittat två killar som är skummare än dig, och det är i stort sätt omöjligt" flina jag.
Killarna kollade förolämpat på mig "Du, det där var tsskigt" sa Ryan, jag skratta.
"Jag skulle taggigt det som en komplimang" flina jag och gick mot min väska, letade fram ett annat läppglas och satte på det.
Killarna suckade, "Tjejer" sa dem och himlade med ögonen, men ni känner ju mig, har alltid ett drygt svar på allt, haha.
"Ni dissade nyss er själva" flina jag, killarna såg förolämpade ut, jag skratta, men mitt flin försvan när Justin la armarna om mig.
"Vad sa du?" väste han hest och, enligt mig, sjukt sexigt i mitt öra, jag stönade surt.
"Inte nu igen" muttrade jag, han flinade och kysste min svaga punkt.
"Vad sa du?" väste han igen mot min hals, "Att vi vadå?"
"Okej jag ger mig" sa jag, Justin kollade förvånat på mig.
"Inte likt dig" jag brast ut i skratt.
"Lilla du, vad tror du om mig?" flina jag och viftade med hans mobil, "Girl, I´m not stuid" flina jag.
"Eyy! Ge hit" skrek Justin, juste, glömmde jag säga det, hans mobil är hans käraste ego del, haha, exakt som en liten tjej.
"Erkänn att du är en tjej" flinade jag.
"Du vill inte att jag ska vara en tjej" flinade Justin.
"Ohlala" flinade Chaz,
"Okej, det vill jag inte, men du beter dig som en" skratta jag och kasta hans iPhone till han.
"Så, girls, vad vill ni göra idag?" flina jag sen. De ryckt epå axlarna
"Stan?" undrade dem, jag nicka gillande.
"Why not?" undra jag, Justin log.
"Vänta vänta väääänta, måste gör en grej innan vi kan gå" flinade Justin.
"V.." längre han jag inte innan jag hade Justins läppar mot mina, killarna skrattade.
"Well, du vet hur man ska behandla hen tjej" flina Ryan.
"Let´s go!" log jag sen, tog Justins hans och min väsk och vi gick ut ur hotellrummet.

Kind of kort, I know! Men typ såååååååååååååååå sjukt opepad till att skriva, knske skriver mer efter en dusch nån gång inattxD
Har FET med insperation på natten!<3

Kommentarer
Postat av: Hanni

Jippie! En del till!! Jättebra <33 :I

Saknar dig sötnos :*

Pepp, pepp, pepp!!

Du är bäst, gullet och det vet du!!

KJAMISSAR!!

2011-11-05 @ 23:05:48
URL: http://mittsuperintressantaliv.bloggo.nu/
Postat av: Elwira

åzum mer !!! DXXX

2011-11-06 @ 04:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0