Like You More Than I can Admit To Myself-Del 32

"Inga oönskade graviditeret tack, Justin"
Justin pressar upp mig mot vägen och kysser mig intensivt, han särar på läpparna och hans händer glider upp under min tröja.


Justin´s perspektiv

Jag vaknade av att Sam rörde på sig i min famn.
Jag öppnade ögonen och såg min vackra ängel ligga sovandes i min famn.
Jag log mjukt och tänkte till baka på går kvällen, det hade varit helt otroligt.
Sam rörde på sig igen, jag log och började tyst kyssa hennes hals.
"Dags att vakna" mumlade jag mot hennes hals.
"En liten stund till" mumlade hon tyst.
"Blev det sent igår" flinade jag och lätt min hand glida upp mot hennes bröst, smekte det sakta.
"Det vet du lika väl som jag" mumlade hon men öppnade inte ögonen, men jag kände att hennes hand gled neråt, fatatde tag i den och smekte den sakta.
"Tack för igår, du är helt klart bäst på att retas och göra mig kåt" väste jag i hennes öra.
Hon flög upp "Justin! Stop it!" skrek hon, jag skrattade och kysste henne.
"Kom upp då" log jag retsamt.
"Okejdå" suckade hon, och reste ig upp,
"hey sexy" flinade jag och granskade hennes nakna kropp, hon vände sig om mot mig.
Hon log snett,
"Well, du ska inte säga något" skratta hon, jag log.
Hon drog på sig ett par trosor och plötsligt öppnades dörren, hon satte snabbt händerna i kors över bröstet.
"YO BRO!" skrek två välbekanta röster, Ryan och Chaz, de sprang in i rummet men stannade och glode förvånat på Sam.
"What The Fuck?!" utbrast Ryan.
"Justin, jag trode du var gay" sa Chaz alvarligt.
"Och jag trode inte att du var sån som låg med folk du nyss träffat" sa Ryan lika förvånat.
Jag skrattade och gick och la armarna om henne, ja, jag hade kalsonger på mig.
"Sluta glo, hon är min" killarna stirrade på mig.
"Är du tillsammans med slampan?" undrade Ryan.
Sam´s perspektiv

Nu fick jag nog, jag snurrade runt och drog på mig en bh.
"Vad sa du att jag var?" väste jag hotfult och satte pekfingret i hans bröst.
Jag kunde klara mycket, men att jag blev kalad slampa av en kille som  jag aldrig träffat, som kom in rusande i mitt och mitt pojkväns rum klockan elva på morgonen för att jag inte hunnit klä på mig än, var lite för mycket även för mig, som hade gått igenom pass mycket.
"Woow, tjejen, tare lungt" flina killen.
"Slut flina och skärp dig" sa jag irriterat "Jag kan ta mycket, men att en främmande kille kommer in i mitt och min pojkväns rum, klockan nio på morgonen innan jag har klät på mig och kallar mig för slampa, är lite för mycket även för mig" frsäte jag tog mina kläder och försvann in på toan.
"Shit, du har hittat en tjej med attityd" hörde jag killen flina ute i sovrummet.
"Det var väl ganska onödigt att kalla henne för slampa" sa Justin, och jag hörde på han röst att han var iriterad, jag granskade mig själv i spegeln, mitt håt var lockigt som fan, så tyoiskt mig, jag sucade och började bortsa ut det medans jag lyssnade på derass smtal.
"Hon har gått igenom mycket, och hon kan ta vad som helst, men att vakna så där, är magstarck för vem som helst." han var ganska iriterad nu, det hördes.
"Så, vad är det hon har gått igenom som ingen annan har?" undrade killen ironiskt, jag svalde hårt, snälla Justin säg inget.
"Kolla hennes handleder nästa gången du ser henne" sa han iriterat, sekunden efter var det någon som kanckade på dörren.
"Äslkling, hur är det?" undrade Justin från andra sidan dörren.
"Jag är lite sjukt förbannad på din kompis bara" sa jag sarkastiskt och la undan min hårborste, jag dro gpå mig kläderna och sminkade mig snabbt.
"Okej, det kan man fatta" jag öppnade dörren och mötes av justins läppar.
"Hey snygging" log han, jag flina,
"Vem är idioten?" undrade jag, jag såg att killarnas blickar letade sig mot mina handleder som var inåt riktade mot Justins rygg.
"Kolla ordentligen, jag visar er bara en gång" sa jag med ett flin och vissade dem handlederna. De stirrade på mig.
"Ryan" sa idioten plötsligt.
"Sam" flina jag "nästa gång slår jag till dig" han skratta
"Du värkar kunna ta hand om dig själv."
"Det kan jag tro inget annat." han log mot mig.
"Glad att Justin hittat nån som kan ta vara på sig själv, jag är chaz" log den andre killen.
Jag log mot dem, "Kan jag få en förklaring till varför ni två kommer in i vårt rum klockan elva?" skrattade jag.
"Well, till och börja med var vi inte bäredda på att träffa på en halv naken tjej i Biebz rum" skratta Ryan.
"Well, lär dig kacka så slipper du fler obehagliga överaskningar" flina jag
"Det var ganska najs faktiskt" skratta Chaz, justin slog till han i bakhuvudet,
"She´s mine"

Gaah, hope you like!<3

Kommentarer
Postat av: Hanni

Nu har jag läst alla delar! Jag e nästan lika duktig som du ^^ Jag orkar inte kommentera alla delar jag har läst, men jag sammanfattar allt här:



Det är skitabra, fortfarande!! Älska!! <333 Ångrar att jag inte läst tidigare!

Du har uppdaterat som en galning, känn dig inte pressad. Love You Like a Love Song, Baby <3

2011-11-05 @ 20:32:34
URL: http://mittsuperintressantaliv.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0