Like You More Than I can Admit To Myself-Del 39

"Godnatt, Shawty"

"Godnatt Sötnos" svarade hon.

"Puss, jag ringer imorgon."

"Puss, älskar dig"

"Älskar dig med" svarade jag innan hon la på.






Justins perspektiv


Allas våran flickidol, Justin Bieber, 17, och hans socker söta flickvän Sam Sweet, 18, skilljs åt för första gången på tre månader, Sam har ju tillsammans med Justin och resten av hans crew följt med på Tour,
men nu är Bieber på väg hem till Stanford och Sam til Hawaii med bästisarna Miley Cyrus, Demi Lovato och Molly Swang på en kompisresa eftersom de inte setts på så länge, efter Sams långa tid med pojkvännen.

Turtturduvornas förhållande står stankare än någonsin säger en av parets vänner.
De har varit tillsammans i snart fem månader, och vi har redan vant oss vid Biebz ständiga leende,
om Sam är med vill säga.
Fansen har lungnat ner sig och dödshoten haglar inte lika tätt, nu är det faktiskt hela 55% som är glada för Justins skull, även fast de kanske hellre själv skulle vilja vara i Sams skor.
För visst förtjänar han att hitta kärleken, inte sant?

Parets farmtida planer är väll att Sam sak tillbaka i Justins famn efter två veckor i Hawaii.
Hon ska åka till Stanford där paret ska tillbringa ytterligare två veckor, ungefär till den andra advent,
sedan åker Sam hem Atlanta, för att jobba med sitt första album och göra några intejuver, kör hårt!
Hon har även några konserter med låtar för det kommande albumet, som redan är slut sålt,
bra jobbat tjejen!
Justin åker däremot ut på tour igen de två återstående veckorna, sötnosarna återförenas två veckor av åtsklidhet för att fira Jul tillsammans med deras familjer i Stanford.

Visst är inte ungkärlek vackert?
Man kan riktigt se hur det lysser om Bieber så fort Sam är i närheten, gulligt!
Han är värd all kärlek han kan få efter allt slit, eller hur?
Och allt stöd han kan få.
Vi kanske kan se en framtida Mrs. Bieber i flickvännen Sam?
Och säkerligen en framtida stjärna säger Bieber i en intejuv för Seveteen.
Vi har inte sett Justin så glad sedan hans senaste flickvän, Catlin Beandels, innan någon av dem var kända, och det är bara på privata blider, hoppas att de står bredvid varandra till döden skilljer dem åt.
All lycka.

Jag slängde tidningen på bordet, inget skit idag i alla fall, jag granskade bilden på Sam, hon var riktigt söt, det var kanske ett gammalt skolfoto, eller en privat bild?
Äh, jag vet inte, jag kollade på klockan, kvart i fem, familjen Somers och Butler skulle komma hit om en halv timme, mamma och mormor var i fullfart med att fixa mat nere i köket mednas morfar dukade, jag fixade mitt hår en sista gång innan jag slängde mig på sängen, jag drog fram min mobil och skrev ett snabbt sms till Sam.
Till:MySweetieSam<3
Läst artilken om Satin?<3
Svaret kom förvånanväsrt snabbt, är hon inte med tjejerna?
Från:MySweetieSam<3
Sa....vadåå?!<3 Saknar dej!:*
Jag skrattade, hon var så söt!
Till:MySweetieSam<3
Hahaha, saknar dej med! Satin, vårat kändis namn!<3

Från:MySweetieSam<3
Haha, jaha, det!xD Nope, du får visa mig när vi ses<3, men nu försöker Mile´s ta min mobil, puuuuuss!

Till:MySweetieSam<3
Puss<3
Svarade jag bara för att, jag skrattade och la undan mobilen, jag hörde att det ringde på dörren och rusade ner och öppnade, utanför stod två killar med leende från öra till öra, RYAN OCH CHAZ!
"HEY BRO!" skrek de i munnen på varandra och kramade om mig i en grabbigkram.
"Haha" skrattade jag, "jag har saknat er" log jag.
"Vi har sakant dej" flinade dem innan vi sprang upp på mitt rum.
Vi kastade oss i sängen mitt i en skratt attack och började snacka om allt som hänt sedan sist vi sågs.
Sam´s perspektiv

Jag go stort mot tjejerna och vi satte på oss skorna, vi skulle ut på stan, käka middag och kolla runt lite, skönt, jag saknar Justin, men ändå, jag behöver lite tjej tid!
"Hey hey hey! Foto Time!" ropade Demi och alla sprang till henne, vi tryckte ihop oss och Demi tog bilden med sin iPhone, hon tryckte snabbt på bilden och vi kollade på den, alla brast ut i skratt.
Jag granskade min outfit i spegeln, sen kollade jag på alla andras klädval, alla hade valt kläder som var "tyoiska" för just dem, haha...
Sams Outfit.

Demis Outfit.

Mileys Outfit.

Mollys Outfit.

"Redo?" undrade Miley, vi skrattade och nickade, sen krokade jag arm med Dem och Mile´s med Moll och så gick vi ut genom dörren.

Snipp snapp slut så var del 39 slut!
Haha, trött, konstigtxD
Hoppas ni gillar, MINST 3 kommentarer för mer, är lite tråkigt att ha mellan 20-30 unika och bara 1-4 av dem kommenterar, ni får BACKNING PÅ DET!
HAha, puss på er!
Del 40 kommer imon!

Kommentarer
Postat av: Bob

Yaaaaaay! Jätttebra!

Man märker att du blir duktigare och duktigare på att skriva ;)

Artikeln var sjukt bra!

Love u <33

2011-11-16 @ 21:31:39
URL: http://mittsuperintressantaliv.bloggo.nu/
Postat av: Madde

Jättebra, ja vill ha mer nu :D

längtar till nästa del!!

2011-11-17 @ 19:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0