Like You More Than I can Admit To Myself-Del 31

Jag flinade. "Kanske" sa jag och la armen om Sams midja, Kenny brast ut i ett asgarv och jag kollade surt på han. "Nu åker vi hem, snygging" log jag och kysste henne.



Sam´s perspektiv

Jag log stort mot honom, han va så knäpp, men jag älskar honom ändå.
"Vad tänker du på?" undrar Justin som sitter bredvid mig i bilen på väg till hotellet.
"Dig" flinar jag generat, han skrattar.
"Baby, det är okej, om jag hade dejtat mig hade jag också tänkt på mig hela tiden, för jag är helt enkelt AWESOME på allt" ler Justin stort, sen böjeer han sig ner och väser lågt i mitt öra "på precis allt."
Jag bitter mig i läppaen för att inte göra något opassande, då lutar han sig fram igen "ta det lungt, älskling, vi är snart framme" jag kollar surt på Justin, han vet att jag blir kåt av det där ton fallet.
"Tack, så gulligt av dig" muttrar jag, Justin skrattar.
"Älskar dig med" flinar han, jag slår till han i bakhuvudet.
"Idiot" flinar jag, men Justin kysser mig bara ömt. Jag ler mot hans läppar.
"Eyy, ungar, sluta gulla nu!" flinar Kenny vid ratten, det är bara jag, Justin och Kenny i bilen, de andra åkte i andra bilar.
Kenny ger Justin en sträng blick "Justin, sluta med allt, nu! Sånt där får ni hålla på med så fort ni stängt dörren till ert rum!" Jag brister ut i gapskratt och Justin kollar bara konstigt på mig.
"Lyssna på Kenny nu" flinar jag och kysser honom. Han kollar surt på mig, men nickar sen, jag ler mot honom.
"Älskar dig med" flinar jag och JUstin puttar till mig, bilen stannar och vi är framme på hotellet.
Justin tar min hand och vi går ur bilen, möts av skrikande fans, paparatzzis....shit.
Vi tar hissen upp till vårat rum, och hela tiden kollar Justin på mig med sin intensiva blick.
Hissan stannar och dörrarna öppnas vi går mot våran dörr, det sista jag hör av Kennys röst innan Justin stänger dörren är.
"Inga oönskade graviditeret tack, Justin"
Justin pressar upp mig mot vägen och kysser mig intensivt, han särar på läpparna och hans händer glider upp under min tröja.

Ohh, kort del, men är trött och håller nog på att bli sjuk:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0