Like You More Than I Can Admit To Myself - del 43 - The End.

"Jag älskar dig" mumlade han tyst, "Jag kan inte fatta att jag trodde att du var otrogen" snyftade han sen.
"Jag älskar dig med" sa jag och kysste honom mjukt.



Jag log mot honom och vi fortsatte gå omkring i Stanford, en fin stand faktiskt.
Imogron var det redan den andra advent, helt jävla sjukt!
Jag log för mig själv.
"Vad önskar du dig i jul klapp?" frågade jag och kollade på Justin.
"En toalett..." svarade han frånvarande, jag brast ut i skratt.
"Seriöst" flinade jag, han såg ut att tänka efter.
"Inget" svarade han, jag himlade med ögonen.
"Du är så sjukt ego att det måste finnas något" skrattade jag lågt och Justin lådsades se förolämpat ut, men kom sen på sig själv.
"Det är sant" flinade han, "men du hittar något, och så vill jag att det går bra för ditt nya album, och att du är min för evigt" jag log stort mot honom och kysste honom ömt.
"Det sista har du redan" viskade jag mot hans kind och vi fortsatte gå.

*

Jag hade tillbringat två veckor med Justin och hans familj i Stanford, jag kände att Justin kramade om min hand och jag möte hans blick och log mot honom.
"Kom, vi tar ett kort" log han och drog fram sin iPhone, sen kysste han mig på kinden och tog bilden.
"Twitter, Facebook eller Instagrem?" undrade jag.
"Twitter och Instagrem" svarade han medans han knappade på sin mobil.


She has kisseble cheksxD, love U @samsweet, came 2 miss U when U are in ATL n I´m on Toure.
but, #ilovemyfanas, came 2 miss U MUTCH anyway!

Jag såg vad han skrivit och log stort mot honom.
Jag drog upp min iPhone och började knappa in ett svar på twitter.

@justinbieber, came 2 miss U 2! N love U more, love your fans 2xD
They have done sooo mutch fore U!<3

Jag tryckte på retweet och la sedna undan mobilen, bilen stannade utanför flygplatsen och det var dags att säga hejdå, Justin drog in mig i sin famn och kramade om mig länge.
"Jag älskar dig" viskade han.
"Jag älskar dig med" viskade jag lika lågt och han kysste mig mjukt, jag bevarade kyssen och sen var det dags för mig att gå, vi kramades en gång till innan jag gick in genom dörrarna till min gate.

*

Jag vaknade av det obehagliga ljudet som kommer från en väckarklocka, jag hoppade snabbt ur sängen och kollade på klockan, halv nio, jag gick in i duschen och tjugo minuter senare kom jag tillbaka till mitt rum, jag drog på mig mina kläder och sprang ner för att äta frukost, det var en vecka sedan Justin hade åkt och jag saknar honom som en galning, men vi pratar hela tiden, och jag hade blivit klar med mitt album!
Det skulle släppas om en vecka, jag hade haft fem konserter, alla hade varit slutsåldam, och jag hade på bara en vecka lyckats få sjukt med fans, antar att någon måste gilla mig?
Idag skulle jag till Ellen De´greder show, oh jag skulle uppträda med min nya låt, jag hade börjat med den på flyget på väg från Stanford, för nu har jag inset att Justin alltid kommer tillbaka.
Jag slängde ytterligare en blick på klockan, halv tolv, jag drog på mig mina skor och åkte mot Tv-studion.

*



Jag gick in i studion och blev stylad, en halv timme senare hörde jag Ellen ropa mitt namn och gick ut på scen.
"Hej Sam" sa Ellen och vi kramade om varandra.


"Hey Ellen" svarade jag och vi satte oss ner.
"Det har varit en tuff vecka för dig och Justin, med tanke på alla rykten om att du skulle svikigt Justin, men det värkar som om det bara var rykten"
"Ja, det har varit tufft, men vi klarade oss igenom det, Joe är min barndosm vän som jag inte träffat på fem år, jag blev rikitgt glad att se honom, och jag älskar att kramas anyway" skrattade jag, Ellen log.
"Men nog om det nu, låt oss prata om Justins byxor"
"Och du går rakt på" flinade jag och en bild på Justins rumpa kom upp på skärmen, eller ja, han har ju byxorna vid knäna så, hans kalingar...
"Har du sagt åt honom att dra upp byxorna?"
"Ja" sa jag.
"Vad gör han när du säger åt honom att dra upp byxorna?"
"Skrattar" flinade jag.
"Så, inte ens du kan få honom att dra upp byxorna?"
"Kan kan jag nog, men jag känner att jag inte vill ta till så extrema metoder" flinade jag, Ellen och publiken skrattade.
"Sisst Justin var här sa han att dina kinder är väldigt lätta att kyssa" jag skrattade till, "Så, nu får du ge honom en komplimang, vad är det du älskar mest med Justin?"
"Ehm, hans ögon, dem är så...vackra, och man kan värkligen se hans energi i dem, han har dem mest fantastiska ögon jag någonsin sätt" sa jag med ett drömmande leende.
"Så, du älskar Justins ögon mest, vad var det du föll för då?"
"Ja...det var väll dem där ögonen igen, men det dom fick mig på fall var nog att han är en fatastisk lyssnare, han lyssnar på allt man säger, och kan sätta andra framför sig själv, även om han mår dåligt och bara vill gå där ifrån" ytterligare ett drömmande leende och Ellen log mot mig.
"Så du har inga planer på att lämna tillbaka Biebz till Beliberna?" Jag skrattade.
"Han kommer alltid vara deras och jag kommer aldrig någonsin kunna ta deras plats, vilket jag inte heller vill."
"Men du har ju själv snabbt fått en massa fans och klättrat snabbt inom din karriär, hur känns det?"
"Fantastiskt, jag älskar redan mina fans och är så spänd för att släppa mitt första album, jag är nog mer spänd än dem som gillar min musik" sa jag med ett snett leende Ellen log stort mot mig.
"Så! Hur många i publiken älskar Sams musik?"
Publikens jubel steg, och jag log stort mot dem och Ellen.
"Jag har faktiskt en liten present åt dig, jag menar, när du inte klan sova mde Justin, när han är på tour för det händer ju ändå ganska ofta" hon flinade och böjde sig backåt för att ta upp något.




Jag kollade på kuden och började att asgarva.
"han kommer tvinga mig att sova med den varje natt" skrattade jag, Ellen la den i mitt knä.
"Så kan du sova med Justin även fast han inte är där" Jag skrattade till.
"När han är hemme får jag nog gömma den, känns skumt att sova med flera Justinar" Ellen, jag och publiken började skratta och jag log.
"Well, det skulle se riktigt konstigt ut också" skrattade Ellen.
"Dåså, Sam, sceenen är din" log Ellen, jag reste mig upp och satte mig på pallen som stod där, sedan tog jag emot gittaren från en i bandet.
"Jag kallar den här för The Call, den här låten skrev jag när jag satt på flyget bort från Justin, när han skulle ut på tour, för jag har insett att han faktiskt kommer tillbaka, och att om något skulle hända kommer han, den här är till dig sötnos, älskar dig"
Jag tog ett djupt ande tag och började sjunga.

"It stared out as a feeling
Which then grew into a hope
Which then turned inot a quiet thougt
Which the turned into a quiet word.
And then that word grew lunder and lunder
Til it was a battle cry.
I'll come back
When you call me
No need to say goodbye.

Just because everything changes
Dosent meen it's never
Been this way before
All you can do is try to know
Who your friends are
As you heas off to the war
Pick a star on the dark horizon
And follow the ligth...

You'll come back
When it's over...
No need to say goodbye...
You'll come back
When it's over...
No need to say goodbye


Now we're back to the beginning...
It's just a feeling and no one knows yet...
But just because they can't feel it too
Doesen't mean that you have to forget
Let your memories grow stronger and stronger
Til they're before your eyes...

You'll come back
When they call you
No need to say goodbye...
You'll come back
When they call you...
No need to say goodbye..."

Publiken jublade och jag log stort mot dem, sedan gick jag ev scenen med ett stort leende på läpparna.

*

Jag satte mig rakt upp i sängen, idag var det dagen innan Julafton och ikväll skulle mitt och Ninas plan till Satnford lyfta, jag skulle äntligen få träffa Justin igen!
Jag slet åt mig min mobil, halv fem, SKOJAR DU MED MIG?!
Planet skulle inte åka förns halv tolv i kväll, vafan är det här?!
Jag la mig ner och försökte somna om, vilket inte gick, så jag gick in i badrummet och satte på duschen, jag började sakta shamponer in mitt hår, jag var berädd på tröttheten, men den kom aldrig, jag kände att mitt hjärta slog i minst 210, och plötsligt kom tårarna, jag saknar Justin så otroligt mycket, och om minder än 24 timmar skulle jag få träffa honom, det hela känns helt ovärkligt, men det är ju som jag sjunger, You'll come back, when it's over...och så är det, Justin kommer tillbaka när hans tour är över, jag kände plötsligt en enorm pigghet och duschade klart, sen torkade jag min kropp och gick in i min garderob för att välja kläder, sedan satte jag på musik på min dator och börjde glatt dansa runt i rummet i takt till musiken medans jag packade det sista.

Nina´s perspektiv

jag vaknade av hög musik inne från Sams rum, jag log och öppnade sakta dörren, där såg jag en sprudlande glad Sam som glatt dansade, sjöng och bara larvade runt i sitt rum medans hon packade klart det sista, jag log och tog några kort med min mobil kamera, sen gick jag ut från hennes rum igen.
Jag kollade leende på bilden, jag satte snabbt ihop bilderna och la upp dem på twitter.

@Justinbieber, guesse someone is REALLY exited to meet U agin, wake up arund 5 cuz this SOMEONE playd music SOO loude! Its so sweet whit pur love!

Jag skrattade tyst och tryckte på tweet, jag kollade på klockan, haölv åtta, jag gick ner till köket och började fixa frukost.


Justin's perspektiv

Jag såg bilden Nina hade laddat upp, jag visade den för Ryan och Chaz som skrattade dem med.
"Gullig tjej du har" flinade Ryan.
"Vi ska bli bästisar" sa Chaz helt random, som alltid, jag skrattade, och tryckte på ReTweet.

@ohhitsnina, soooooo exited to meet this SOMEONE 2! Can't wait! Tell her I love her!<3

JAg tryckte på ReTweet, Ryan satt och skakade på huvudet.
"Du är helt borta" stönade han sedan.
"Kär kallas det annars" flinade Chaz.
"Ni två" jag pekade på dem "är helt sjuka i huvudet!" alla tre brast ut i ett gapskratt som säkert skulle hålla i sig i flera minuter.
"Grabbar! Det är lunch!" hördes mormors röst ropa från nedervåningen, vi tre rusade ner, tänk, imorn var det Julafton!
Vi åt under prat och skratt, och sedan drog jag, Chaz och Ryan ut för att träffa några kompisar.
Men allt jag kunde tänka på var Sam.

Sam's perspektiv

Jag suckade tungt, jag, Nina, Justin, hans mamma, mormor, morfar och Ryan, hans familj, Chaz, och hans familj
skulle fira jul imorgon, jag bet mig hårt i läppen, att det skulle kunna ta såååån lång tid för en dag att gå!
Jag loggade in på Skype och såg att Justin var inloggad, det första som hände var att han skickade en förfrågan om video samtal, hans ansikte, samt Ryan, Chaz och några andra killarns ansikten ploppade upp på rutan, och sekunden efter kom även mitt upp, jag log stort mot honom.
"Hey Snygging" log jag och la mig ner på mage i sängen.
"Hey Sexy" log Justin mot mig.
"Damn, Justin, hon är het!"  hörde jag någon av killarna säga och himlade med ögonen.
"Vad gör du sötnos?" undrade Justin, "förutom att dansa runt i ditt rum." flinade han sen, jag fnysste.
"Jag älskar dig med" flinade han.
"Jag vill så gärna slå till dig just nu" muttrade jag.
"jag kan hjälpa dig" flinade Chaz och smällde till Justin, "nöjet är på min sida" jag började skratta.
"Så, det är Chaz, och Ryan" jag gav Ryan en lådsas sur blick, "och resten är?"
"Dyaln, Drew, Jaden och Hely" sa han och pekade på killarna.
"Eyy! Du är på Justin! Din tjej är på tv!" ropade en av killarna, Drew tror jag, "Ellen" sa han, Justin snurrade runt webbkameran så att jag kunde se.
"Neeej! Byt kanal!" skrek jag vilket fick killarna att titta, efter kanske en halv timme kom dem tillbaka.
"Älskling, lova mig att du sover med den där kuden" sa Justin alvarligt, jag himlade mde ögonen.
"Sweet Heart, du är så pass ego så det skulle inte göra mig förvånad om du hade en själv" flinade jag, och kolla hääär..." jag hoppade ner från sängen och drog ut lådan med säng kläder, drog upp lakanet och vissade "Nöjd?" undrade jag, Justin flinade och nickade.

*
  
Jag har varit vaken sen halv fem, men nu har vi ändå brottom, vi kastar oss in i bilen och kör mot flygplatsen., tio minuter senare är vi framme på LAX.
Vi gick in genom säkerhets kontrollerna och vidare.





Jag pluggade i mina hörlurar och vi gick mot ett fik, vi åt snabbt innan vi gick ombord på planet.
Vi hittade våra platser, och redan innan planet hade startat hade det kommit fram tio tjejer och bet mig om aoutograf, jag hade let mot alla och sagt at de kunde dem absolut få, när planet lyft pluggade jag åter igen i hörlurarna och lätt musiken vagga mig till sömns.

*

Jag känner att någon skakar mig.
"God Jul" ler Nina mot mig, jag ler mot henne.
"God Jul" svarar jag.
"Vad är klockan?" undrar jag sömningt.
"Halv sex" svarar hon med ett snett leende, jag ler en sista gång innan jag vänder blicken ut genom fönstret, det snöar och är riktigt vackert, Nina säger att om tio minuter landar vi, jag tänker på Justin, att kanske någonstans där nere sätter han sig i en bil och åker med sin amma för att möta oss, jag ler svagt åt tanken och låter tiden rinna iväg emd hjälkp av musiken och tankar på Justin, för plötsligt är det dags att lanada.
Planet slår i marken med en lätt duns och sekunden efter är alla hjulen i marken, jag ler stort och kan inte vänta tills att planet har stannat och jag får gå ut, men när jag entligen får det sprids ett stort leende på mina läppar, jag är i samma stad som Justin!
När man äntligen får gå av planet så tar det ytterligare en evighet innan vi får komma ut i den iskalla morgon luften, det snöar förfullt, jag älskar snö, jag hur pigg eftersom jag sovit hela flygresan och nu kan jag inte sluta le, vi går in i flygplatsens huvudbyggnad och jag få se en klunga tjejer, och en topluva som jag känner igen, Justin.


Jag ler förmodligen styort som ett fån just nu, jag ser att någon puttar till Justin löst och han kollar upp och få se på mig, hans leende dubblas med 1000 och han springer fram till mig och lyfter upp mig i hans famn, sedan snurrar han runt med mig.
"Hey Shawty!" ler han stort, jag besvarar hans leende, och hans kyss som kommer sekunden efter.
"Guuud vad jag har saknat dig" suckar Justin med ett snett leende.
"Jag har saknat dig med, men nu är jag här, Nina tvingade mig att ta med den här" flinade jag och höll upp kuden, justin började att skratta och tog sedan min hand, han gick fram till en liten tjej som jag hade sett att han pratade med förut, och hennes ögon blev stora när hon åsg mig, om möjligt större än när Justin hade pratat med henne.
"Ä..ää..r d..ue Sam S...weet?" stammade hon, jag log stort kot henne.
"Jepp! Det är jag" sa jag galtt och kände att Justin kramade min hand.
"Oh...ni två är mina största idoler!" sa hon sedan och såg på oss som om vi var från en annan planet, det var lite obehagligt men ändå härligt.
"Kan kan jag få en bild?" undrade hon.
"Klart du kan sötnos" log jag och Justin lyfte henne över staketet, vi bad Pettie ta en bild innan vi singerade hennes papper och började gå mot Justins bil, jag och Justin hoppade in där bak, medans Nina och Pettie hoppade in därfram, Pettie satte sig bakom ratten och bilen började rulla.
"God Jul älskling" log Justin mot mig.
"Gog Jul" svarade jag och han kytsste mig ömt.

När bilen stannade frågade Justin mig om jag ville gå en promenad, vilket jag gärna ville, så han tog min hand och vi började gå omkring på dem snöbeklädda gatorna.

Efter att ha agått omkring på Stanfords gator i kanske en halv timme stannade Justin, var var framme vad en hamn och man kunde se solen gå upp över vattnet.

"Jag älskar dig" sa Justin, jag log mot honom och han drog in mig i hans famn.
"Och jag älskar dig", plötsligt stack Justin in handen i fickan och drog fram en lite ask.
"Vi är frö unga för att gifta oss..." började han, "men, här" han öppnade sakta asken och den vackraste ringen jag någonsin sätt uppenbarade sig.
"Kommer du ihåg när vi träffades?" Jag log.
"Jag gillade dig från första ögon blicket, alldeles för mycket för att kunna erkänna det för mig själv, du var ju Beaver" Justin skrattade.
"Det är en löftes ring, så att du alltid kommer ihåg att jag är Beaver" han trädde sakta på den på mitt finger.
"Ett löfte att jag en din ska bli din förevigt" lovade jag och kysste honom mjukt.
"Ett löfte, och sedan, tills döden skilljer oss åt" viskade han och besvarade min kyss.


Och nu avslutar jag Like You More Than I Can Admit To Myself, kanske kommer den tvåa? Who Knows, men ska i alla fall skriva Born 2 Survive innan dess! Kommentera och säg vad ni tycker om novellen i helhet! Prologen till born 2 Survive kommer imorgon bitti!
Pussar!<3

Kommentarer
Postat av: Nella

Suppeeerrrr !!

2011-11-19 @ 23:41:35
URL: http://jbiieberstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0