Hemligt projekt.

Aa, asså, skulle vilja ha eran synpunkt bara, säg vad ni tycker, så kommer del 31 innom kort!:) Ni kanske såg, Born From A Bombox? La hur som helst ut fel grej kom ja på nu..hehe, här kommer den rätta!


I Live There, But It´s Not My Home.

 

Hur känns det att få ditt liv krossat av främlingar?

Det är en fråga som dem flesta tror att de aldrig ska få svaret på.

Jag var en av dem.

Men nu vet jag, jag vet att man alltid ska vara beredd på det oväntade, alltid vara beredd på att få det svaret.

Välkommen till en värld, av tårar, hemliga tankar, frågor, pressande vänner, leenden, skratt, sömnlösa nätter, osäkerhet, hemligheter, ansvar och att lära sig att klara sig själv.

Välkommen till mitt liv.






Vad tycker ni? Tell me, del 31 in prognes!

Kommentarer
Postat av: Hanni

Otroligt bra <3

Men du, nu blir jag orolig...

Detta är bara din fantasi va? Detta är inte byggt på ditt verkliga liv?

PUUUUUUUUUUUUUUUUSS!!

2011-11-03 @ 15:22:07
URL: http://mittsuperintressantaliv.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0