Haha, nej Emma!

Haha, nej Emma, jag har inte fått din kommentarer, vill du vet en annan grej? Jag är ingen beliber...haha, jag får huvuvärk av hans musik men tycker han värkar vara en najs kille, om jag skulle träffa han skulle jag, om han va kortare än mig ignorera han om han va längre skulle ja fråga om det va sant att han döpt sin tandborste...hahah, Well, varför skriver ja om han dåe?Jo, han värkar vara en as najs och soft kille, med liiiiite(mycke) för stort kändis ego ibland....han e ganska söt och lite(mycke) random...jag e sur på dem som hatar selena, va har hon gjort dem?
Puss mooi<3

Kommentarer
Postat av: Hanni

Matti tycka JB sööööt!

Det kommer jag inte glömma <3333

2011-11-05 @ 21:19:13
URL: http://mittsuperintressantaliv.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0