Born To Survive - Kiddo happend mum, Kiddo - Del 8

"Jag ska aldirg mer prata med det där lilla krypet." säger jag emd sammanbitna tänder, han ska dö om det tar slut mellan mig och Oscar för det här.
Dö.



Jag känner tårarna välla över en gång till när jag sätter fingret på Hippo's dörrklocka, jag hör ett par välbekanta steg närma sig, och snart öppnar Oscar dörren, han ser oroligt på mig, om jag gråter är något väldigt fel.
"Vad har hänt Sweeatheart?" undrar han och drar in mig i hans famn, fast ajg så gärna vill stanna så kan jag inte, jag drar mig undan.
"Jag hade sex med någon på fyllan..." mumlar jag så tyst att jag knappt hör det själv.
"Åh" mer sa han inte, men han drog in mig i hasn famn, jag kände att jag började snyfta igen.
"Och...han var inte ...en fuull" snyftade jag, Oscar vaggade mig i hans famn.

"Såja..." viskade han, "det kommer bli bra"
"Är du inte arg?" snyftade jag.
"Jag har gjort samma sak..." svarade han, "men jag kommer inte få världens utbrott, speciellt inte om du var aspackad och han knappt full" sa han ömt och kysste mig mjukt.
"Natra tt jag inte får försvara dig?" han skrattade mjukt.
"Du känner väl mig?" sa jag förolämpat, "jag kan ta hand om honom själv" han skrattade milt.
"Jag vet älskling, jag vet. Slå inte ihjäl honom bara"
jag log, "jag lovar"
Han kysser mig ömt.
"Jag måste gå" suckar han, "jag ska snacka med min maneger" Jag ler, Oscar har nyss lyckats få en maneger, och håller på att bli riktigt känd.
"Hejdå älskling" ler jag, han besvarar mitt leende innan jag gpr ner för trappan, vidare ut på gatan, och gissa vilka ´jag får se, jo, Justin, Chaz och Ryan, såklart, min vanliga otur.
Jag ignorerar dem och fortsätter gå.
"Kiddo!" skriker Justin efter mig, jag låssas inte höra, men känner någon ta tag i min arm, jag vänder mig omoch möts av Justins leende ansikte.
"Vad vill du?" fräser jag, han ryggar.
"Ehm..." mumlar han och kollar ner i marken, jag rycker mig lös.
"Jag vill aldrig mer se dig" morrar jag hortfullt och går argt därifrån.
Jag hörde Justins fortsteg och känner återigen hans hand på min arm.
"Men vad vill du?!" fräser jag argt.
"Vart ska du?" undrar han oroligt.
"Bort från dig, bort från den här skit staden, tillbaka till New York, någonstans där du inte är!"
"Snälla stanna..." mumlar han.
"Varför?!" skriker jag.
"För min skull?" du kan jag inbte hålla mig längre.
"Varför ska jag göra något för dig?! Du hade sex emd mig när jag var full, fastd u inte var det! Minpojkvän kunde ha dumpat mig, räker det inte att jag har ett skitliv? Jag behöver inte din hjälp att fixa det värre! Skulle jag göra något för sin skull?"
"Ja..." Justin nickar, och där räcker det, jag smäller till honom hårt i ansiktet och jag hör hur han flämmtar till.
Jag vänder på klacken och går bestämmt där ifrån.

Justin's perspektiv.

Jag stirrar efter henne, att jag kunde vara så dum!
Klart att någon skulle se att jag inte var full, vad tänkte jag med egentligen?
Jag stönar frustrerat för mig själv och går hemåt, jag kommer få världens blåtirra, men egentligen, så får jag skylla mig själv.

*

Jag öppnar dörren hem, ansiktet värker efter smällen men jag biter ihop.
"Gubben" flämtar mamma. "vad har hänt?" jag hör förtvivlan i hennes röst.
"Kiddo har hänt, mamma, Kiddo."




Öjoj, här händer det saker.....hum,  jaha, men dåså, så att alla vet så kommer de komma en, Like U More Than I Can Admit 2 Myself 2, hoppas ni gillar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0