Born To Survive - Trust - Del 5

"För att ingen bryr sig inte på riktigt, en tuff tjej med eller mindre, ingen håller räkningen" jag suckar djupt.
"Jag bryry mig, på riktigt" jag ler svagt mot honom och bilen rullar ut på den stora vägen.



Bilen stannar på Justins uppfart med huset är nersläkt.
"De är hos grannarna" säger Justin som svar på min undrande blick, vi går in i det halv stora huset.
Justin visade mig in till badrummet och började sakta och försiktit att tvätta av mina sår, jag stönade ågt av smärta och Justin tittade oroligt på mig.
"Det är okej" mumlar jag och Justin slänger serveten som han rengjort mitt sår med i papperskorgen.
Han ler svagt mot mig.
"Film?"
"Gärna" ler jag som svar, jag hoppar ner från badkars kanten och följer efter Justin ut till vardagsrummet, jag känner mig som ett litet barn, men på något sätt är det riktigt skönt, som om Justin var min storebror, jag ar alltid varit så stort, klarat allt själv, det var skönt att någon äntligen såg igenom den fasaden och kunde låta mig vara mig själv.
"Välj" flinar Justin och avbryter mitt tänkande, jag hoppar fram till dvd hyllan, jag kollade runt.
"Den?" undrar jag vänd mot Justin medans jag håller upp Saw, han nickar och kommer fram till mig för att sätta i dvd i dvdspelaren.
Filmen börjar och jag tittar spänt å tv skärmen, jag älskar den här filmen, en bit in i filmen känner jag hur någon iaktar mig, jag vänder mig åt Justins håll och der hans ögon riktade mot mig.
"vad?" undrade jag och granskade hans ansikte."Jag är uppriktigt orolig för dig, hur mår du egentligen?"
Jag suckar.
"Varför skulle jag berätta om all min skit för någon som får allt han pekar på?"
"det kanske inte alltid har varit så? Du vet inget om hur jag hade det innan jag blev känd" Jag tittar chockat på honom.
"var inte du en av alla andra snobbar här?" Han flinar till.
"Min mamma fick mig när hon var sjutton, man brukar inte ha så mycket pengar då" jag kollar återigen chockat på honom.
"Serisly?" undrar jag och höjer på ögonbrynen.
"Vi kanske förstår varandra bättre än du tror, tell me about your mother" jag nickar och börjar.
"Min mamm fick mig när hon var femton."
"Va?" undrar Justin förvånat.
"Hon var prostituerad" förklarar jag, "min pappa stannade hos oss tills jag blev tio, mamma hatade mig, eftersom ingen vill ligga med någon som har ett barn där hemma, fråga mig inte varför, för jag har ingen jävla aning, hon gjorde allt för att döda mig, men när jag blev större, runt elva, efter att pappa flyttat, när hon slagigt mig i ett år, började jag slå tillbaka, vi misshandlade varandra kort sagt. När jag var runt tolv började jag dricka, förlorade oskulden när jag var tretton, började röka och droga som fjorton, men jag var aldrig deprimerad, alltid glad, stup full på livet" Justin stirrar på mig.
"Har du drogat?" undrar han förvånat.
"Alla har det, på olika sätt, vissa drogor, andra musik, visa sex andra datorer, fattar du?" Han nickar fundersamt.
"Tror det..."
"Av någn kontig andledning litar jag på dig" Justin flinar och ler sedan stort mot mig.
"Som en storebror" flinar jag.
"My littelsister Kiddo" skrattar han och boxar till mig på armen, jag flinar och puttar till honom, och sekunden efter var brottningsmatchen i full gång.

Justin's perspektiv.

Vi hade bytt film för kanske en timme sen, jag kollar försiktigt ner i mitt knä, och ser att Kiddo har somnat, jag ler svagt och lyfter försiktigt upp henne, jag bär in henne i mitt rum, hon är världens sötaste lilla syster, och bästa vän.
Jag ler och lägger ner henne i min säng, sedan lägger jag mig bredvid henne, jag pussar henne lätt på pannan och somnar sedan, jag har hittat en vän för livet.
*
Kiddo's perspektiv

Jag vakanar av att sol ljuset skinner in genom fönstret, jag skriver en lapp till honom innan jag lämnar huset, ut i morgon solen, jag har nog aldrig måt bättre.

Nu dampar min data igen, bilder kommer när den slutatxD

Kommentarer
Postat av: Linnea

MOOOOREEEE!!!!!!!!!!!!!!!

2011-11-23 @ 01:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0