Info om Matilda



Hej, jag heter Matilda och är 12 vårar gammal. Jag fyller år den 23 mars och älskar alla årstider när de är.
Jag är en tjej som inte bryr mig vad andra tycker, eller i alla fall inte om min stil… jag är nog ganska udda… ^^

Iallafall så tycker jag om att dansa Street Dance, sen så gillar jag att läsa, måla akvarell och så klart att skriva. började skriva sommaren 2008. Jag läser många novellbloggar, och det är lite av min hobby.



Mina idoler är Bounce som är en svensk dans grupp som tyvärr splittrades förra året. Jag var på deras sista föreställning The last Bounce på Globen. 

Älskar: Att dansa och skriva, mina kompisar och min familj
Avskyr: Saker som jag inte vill göra... men måste ändå
Vill: Alltid dansa
Rädd för: Att vaccinera mig, det är min stora fobi
Största upplevelse hittills i livet: Bounce Summer Camp 2010
Utövar: Street Dance, måleri och skriveri så klart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0