Where Are You Right Now - del 9

Justin hade ordnat en överraskningsresa till mig! Han var så gullig! Vi skulle träffas vid en hamn och sedan skulle vi åka färja till Hawaii. Vi skulle vara borta i två veckor och på dem två veckorna skulle vi bara njuta av varandra och den underbara miljön. Jag satt i en taxi på väg mot hamnen. Färjan skulle åka om ungefär en halvtimme så det var ganska bråttom. När jag kom fram mötte jag upp Justin och vi klev ombord på färjan.
– Ska det bli kul? frågade han och kramade mig.
– Ja, jag är ju med dig, svarade jag och log mot honom. Han böjde sig ner och kysste mig.
– Kom, så packar vi in i hytten, sa han och sina och mina väskor. Han var för söt! Jag följde med honom till hytten. Den bestod av ett litet badrum och ett sovrum med tv och dubbelsäng. Vi packade in våra saker och gick sedan ut på däck. Det var underbart att få vara med Justin. Jag fick publicitet och kärlek och resor och presenter på en och samma gång! Hawaii, here we come!



Selena:
– Nu är vi framme, sa Justin och log mot mig. Jag såg mig omkring och insåg att vi var på... HAWAII!
– Åh, Justin! Du är världens bästa pojkvän! utbrast jag glatt och skyndade av båten. Justin gick glatt efter och någon kille kom med allt bagage. Vi åkte taxi till hotellet som var fem stjärnigt. Vi checkade in och gick upp till vår svit som bestod av en hall, ett stort och luftig kök, två badrum i anslutning till varsitt sovrum, ett vardagsrum och en balkong.
– Vilken perfekt svit! utbrast jag och började packa upp. Justin gjorde detsamma och när vi var klara kändes det som att vi bodde här. Vi gick ut på balkongen och kollade på utsikten.
– Jag älskar dig, Justin! sa jag och kysste honom. Han besvarade den och vi fortsatte kyssas allt intensivare. Plötsligt hördes flera klick. Vi slutade och såg oss omkring. På balkongen bredvid stod självaste Perez Hilton och fotade oss. Justin suckade och vände sig mot mig.
– Jag älskar dig och tänker visa det för hela världen! sa han och började kyssa mig. Jag log och besvarade hans kyssar. Vi drog oss in till sovrummet och... det gick vilt till, om ni förstår. Det var min första gång med Justin. Och det var helt underbart. Efteråt låg jag med huvudet mot hans bröst. Han höll om mig och vi småpratade med varandra.
– Hur många pojkvänner har du haft? frågade Justin plötsligt. Jag hajade till och drog mig undan från honom.
– Eh... inte så många..., mumlade jag. Inte så många seriösa, menade jag. Jag hade och hade haft många one-night stand, inte lika många förhållanden.
– Hur många tjejer har du haft? frågade jag.
– Ganska många förhållanden, hurså? svarade han. Jag suckade och ryckte på axlarna.

Justin:
Vi låg tysta bredvid varandra en stund. Sedan drog jag henne intill mig och kysste henne ömt. Hon log och började dra i mina kalsonger men jag hejdade henne.
– Vi kan väl äta först? Hon ryckte på axlarna och drog sig undan.
– Bli inte sur, vi kan beställa rumservice?
– Okej då.
– Bra! sa jag glatt och lyfte luren. Jag beställde en grillad kyckling, en flaska vin, sallad och glass.
– Klar, sa jag och log mot Selena. Hon nickade frånvarande. Vad var det med henne?

När maten kom åt vi och sedan gick vi ner till stranden.
– Ska vi åka vattenskoter? frågade jag henne.
– Kan man göra det? frågade hon glatt.
– Ja, kolla där borta! sa jag och pekade.
– Ja, kom så gör vi det! utbrast hon och sprang dit. Jag följde efter och vi hyrde en skoter och satte fart ut mot vattnet. Det var underbart att få vara här på Hawaii, med min underbara flickvän! Hon lutade sig mot mig och våra läppar möttes.
– Jag älskar dig, sa jag och kysste henne på kinden.
– Jag älskar dig också, sa hon glatt och började köra in mot land. Resten av dagen stod badande, solande och chillande på vårt schema.

På kvällen när vi låg i sängen började Selena kyssa mig, passionerat och vilt. Jag besvarade allt och det övergick till hångel, sedan till... ja, ni vet. Efter en stund låg vi bredvid varandra och pustade ut.
– Jag älskar dig, sa jag och kysste henne ömt.
– Jag älskar dig också, mumlade hon och lutade huvudet mot mitt bröst. Jag tog hennes hand i min och somnade strax därefter.

Selena:
Jag hörde Justins snarkningar och log för mig själv. Han var för gullig, han var helt enkelt den perfekta pojkvännen. Synd att jag inte är den perfekta flickvännen... hur ska jag berätta det för honom? Han kommer att gå under! Men jag måste berätta, han förtjänar bättre än mig! Han kan få bättre än mig! Jag låg vaken och stirrade upp i taket i flera timmar. När jag äntligen somnade var klockan 03:34.


Kommentarer
Postat av: Anonym

brrra merrr!

2011-06-05 @ 17:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0