Where Are You Right Now - del 12

– Älskar dig fortfarande<3
¤ Gör du vekrligen det? :*
– Såklart, annars skulle jag inte skriva det :*
– Du är för söt!<3
– Nej, du är den söta här :*
– Aaw<3
– Nej, när jag tänker efter är du den hetaste, snyggaste, sexigaste, vackraste... och sötaste flickan i världen<3 :* ¤ Kom till mig ikväll! Jag har lite planer för oss ^^
– Jag är på väg! 
Justin hade skickat nästa sms dagen efter: – Tack för den härliga kvällen! Du är så bra på... det du gör :*
¤ Det är du som skapar njutningen, din sötnos! :*
– Älskar dig, gullet :*
¤ Älskar dig med<3
Jag slängde jag telefonen i golvet och började klä på mig. Jävla Justin. Jävla Jasmine. De kan dra åt helvete bägge två!



Justin:
När jag vaknade dagen efter var inte Selena kvar. Hade hon åkt hem? Förmodligen. Jag beställde rumservice-frukost för jag orkade inte gå ner till frukostavdelningen. Under tiden jag väntade på att frukosten skulle komma fixade jag till mig lite, jag tog en snabb dusch och fixade håret. Jag blev klar i precis rätt tid för frukosten kom inrullande på en vagn. Jag åt och när jag var klar checkade jag ut från hotellet och åkte hem. Jag ringde Selena flera gånger utan att hon svarade. Hade det hänt något? Hon bodde ju ganska nära, så jag bestämde mig för att svänga förbi. Jag parkerade bilen på hennes tomt och gick upp mot huset. Jag knackade på dörren.
– Selena, är du där? frågade jag. Hon svarade inte. Jag kollade in i hennes garage och såg att bilen stod där.
– Selena, öppna dörren nu! ropade jag oroligt och bankade hårt på dörren. Då öppnades den lite och Taylor Swift stack ut huvudet.
– Vad gör du här? frågade hon och gick ut och stängde dörren efter sig.
– Är Selena där inne? frågade jag och lugnade mig lite.
– Ja, men hon är upptagen nu, sa Taylor – av någon anledning – väldigt kyligt.
– Har det hänt något? frågade jag oroligt.
– Det vet väl du bäst själv, sa hon och vände på klacken och gick mot dörren.
– Vänta! utbrast jag desperat. Hon stannade och vände sig om.
– Ja? sa hon kallt.
– Vad är det som händ..., längre hann jag inte förrän dörren öppnades igen, den här gången kom Miley Cyrus ut.
– Vad gör du här? frågade hon upprört.
– Varför skulle jag inte få vara här?
– Åk härifrån! hörde jag att någon skrek från någonstans i närheten. Vi alla kollade upp och där stod Demi Lovato och kollade ut genom fönstret. Hon gav mig en mördande blick och gestikulerade sedan till Miley och Taylor. De nickade och Taylor gick och låste Selenas garage medan Miley konfronterade mig.
– Varför låser du garaget? frågade jag.
– För att du inte ska gå in dit, svarade Taylor och la nyckeln i en ficka.
– Varför skulle jag göra det? undrade jag förvånat.
– Tro inte att du slipper undan så lätt, Justin! utbrast Miley.
– Slipper undan med vad?! utropade jag.
– Gissa, sa Taylor och himlade med ögonen mot Miley.
– Berätta! Jag vet inte vad ni pratar om! sa jag irriterat. Miley och Taylor utbytte blickar.
– Det vet du mycket väl, sa Taylor och vände på klacken. Miley gjorde detsamma och de gick in i huset tillsammans. De låste dörren och kvar stod jag som ett fån och kollade upp mot fönstret som nu var stängt. Jag satte mig i bilen och körde sakta därifrån. När jag kom hem parkerade jag bilen på tomten och började sakta gå grusvägen fram. Jag låste upp och gick in i mitt hus som plötsligt kändes tomt och ensamt. Jag var ensam.

Selena:
– Att han bara kunde göra sådär mot dig och sedan låtsas som ingenting! utbrast Demi upprört samtidigt som hon torkade mina tårar.
– Han vet inte att jag har sett smsen, mumlade jag medan tårarna forsade nerför mina kinder.
–Men Justin är en skit, du förtjänar så mycket bättre! sa Miley och kramade mig.
– Skit i honom nu, ikväll ska vi gå ut och ha kul! sa Taylor och pussade mig på kinden.
– Ja, det ska vi! Vi ska röja hela jävla stället! sa jag och log. Tjejerna nickade ivrigt och Miley hällde upp mer vin i våra glas och Taylor höjde volymen på tvn. Demi kastade popcorn och jag fångade dem. Det här skulle bli en bra kväll, och Justin skulle inte få förstöra det!

Justin:
Jag visste inte vad jag hade gjort för fel. Jag beslöt mig för att ringa Jasmine. Jag hade tänkt slå det, men jag orkade inte så jag började efter henne i kontaktlistan, men hittade det inte. Konstigt. Jag kollade bland smsen och hittade vår konversation, men det stod inte att det var hennes kontakt. Det var bara ett nummer. Ännu konstigare. Vänta lite nu... Selena! Hon måste ha sett våra sms! Jag läste snabbt igenom de senaste och svor för mig själv. Hon hade fått reda på det! Fan, helvetes jävla skit. Nu hade jag verkligen förstört allt och jag visste varför. Men Selena skiter säkert i mig så då skiter jag i henne också! tänkte jag argt och slog Jasmines nummer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0