Where Are You Right Now - del 11

– Justin på scen om 3... 2... 1! skrek Scooter och jag sprang upp på scenen. Publiken skrek.
– HEJ ALLIHOPA! skrek jag i mikrofånen och publiken skrek ännu högre. Introt till One Time spelades. Jag började sjunga och publiken skrek och vajade med armarna i takt till musiken. När det var dags för
Overboard kom Selena ut på scenen. Hon började sjunga och jag kom ut på scen. Publiken skrek och några galna fans försökte ta sig upp på scenen, men livvakterna hindrade dem. När låten var slut tackade jag Selena för sången och hon gick backstage. Jag sjöng Never Say Never, Somebody To Love och That Should Be Me innan det var dags för One Less Lonley Girl.
– Och det här är kvällens One Less Lonley Girl! sa jag i mikrofånen och Selena kom ut på scenen.



Selena:
– Du ska vara på scen igen! sa Usher och drog mig mot scenen.
– Va? Nej, det ska jag väl inte? utbrast jag förvånat.
– Justins överraskning, sa han.
– Jaha... och vad ska jag göra? frågade jag förvirrat. Han tecknade åt mig att vara tyst.
– Och det här är kvällens One Less Lonley Girl! skrek Justin och publiken skrek ännu högre. Då fattade jag, jag skulle vara hans OLLG. Usher knuffade ut mig på scenen. Jag visste vad jag skulle göra, jag satte mig på en pall medan introt till låten spelades. Justin sjöng och publiken jublade. Jag satt bara där och log. I slutet av låten drog han upp mig och jag fick stå och vaja med händerna tillsammans med honom och dansarna. När låten var slut gav han mig blommor och choklad. Jag log och kramade om honom. Sedan gick jag av scenen.
– Vill ni höra en till låt? frågade han och publiken skrek som svar. Introt till Baby spelades och Justin började sjunga medan publiken hoppade upp och ner och skrek åt alla håll. När låten var slut tackade Justin alla som kommit dit och gick sedan backstage. Jag kramade om honom och han log ett solskensleende.
– Det gick jättebra! sa jag glatt och han nickade.
– Det gick faktiskt bra, instämde han.
– Tack för att jag fick vara din OLLG, sa jag och kysste honom.
– Det är du fortfarande, svarade han och log.
– Aaw, sa jag glatt.
– Jag har en till överraskning, sa han och blinkade med ena ögat.
– Vadå?
– Jag har bokat ett rum på The Ritz-Carlton, Marina del Rey, sa han stolt.
– Är det sant?! De har ju spa och allting! utbrast jag och slog armarna om honom.
– Det är sant och en limo kommer närsomhelst för att hämta oss, svarade Justin och tog min hand i sin. Vi sa hejdå till alla och gick ut bakvägen där vår skjuts väntade.

När vi kom fram till hotellet checkade vi in och beställde rumchokladdoppade jordgubbar och champagne på rumservicen, för att fira hur bra det gick på Justins konsert. Vi åt och drack och pratade och skrattade. När det bara var en jordgubbe kvar delade vi på den. Och när måltiden, snarare desserten, var över började Justin kyssa mig vilt. Kyssarna övergick till hångel och hånglet övergick till älskande. Efter en stund la sig Justin bredvid mig och andades häftigt. Jag kysste honom och försökte ta djupa andetag. Justin började kyssa mig igen allt ivrigare och ivrigare och jag kunde inte säga nej. Efter kanske en kvart låg han bredvid mig igen och vi båda andades häftigt.
– Jag älskar dig, sa han och kysste mig.
– Och jag dig, svarade jag och lutade huvudet mot hans bröst. Han slöt sina ögon och jag mina. Efter en stund sov vi båda.

Justin:
Det första jag och Selena gjorde när vi kom till hotellet var att beställa lite rumservice. Sedan älskade vi, två gånger. Under tiden vi... gjorde det tänkte jag på Jasmine hela tiden...

Selena:
Jag vaknade av mitt i natten av en mardröm. Jag hade drömt att jag varit otrogen mot Justin. Nej, det var ingen dröm! Jag hade varit det! Jag var en billig liten slampa som inte förtjänade Justin, han kunde säkert få någon mycket bättre än mig! Jag hade gått och tänkt på det här och haft så dåligt samvete att det inte finns. Det var dagen efter jag och tjejerna hade haft just tjejsnack. Vi hade gått på nattklubb och festat och druckit och när jag vaknat nästa dag låg det en kille vid min sida. Jag såg mig omkring och funderade på att väcka Justin och berätta. Jag skulle precis göra det när något pepe till. Jag såg mig omkring och där låg Justins iPhone och blinkade. Det betydde bara en sak, sms. Jag nyfiket tog upp den och kollade vem det var ifrån. Det var från Jasmine, hade han fortfarande ett hjärta? Jag läste smset: ¤ Aaw, du är för söt!<3
Vad hade han skrivit till henne? Jag läste de nyaste smsen ur deras konversation:
– Vad gör du ikväll då?<3
¤ Längtar efter dig<3
– Kom över då? ^^
¤ Nu?
– Jag vill ha dig… nu! ^^
¤ Jag är där om fem minuter ^^
What the fuck?! Sen när blev de tillsammans?! Jag läste resten av smsen:
– Jag hade en fantastisk kväll med dig, gullet :*
¤ Och jag med dig :*
– Kan vi ses igen... imorgon?
¤ Då har du ju konserten
– Just det... dagen efter det då? Jag kan inte vänta längre än så! Jag saknar din närhet och dina underbara kyssar!<3
¤ Aaw, du är för söt!<3
Jag bläddrade till lite äldre sms för att få en uppfattning om hur de hittat tillbaka till varandra.
– Okej, jag ger dig en ny chans...
¤ Aaw, jag har saknat dig så :*
– Jag har saknat dig också!
¤ Men Selena?
– Vi måste hålla det hemligt inför henne, okej? ^^
¤ Okej<3
– Älskar dig fortfarande<3
¤ Gör du vekrligen det? :*
– Såklart, annars skulle jag inte skriva det :*
– Du är för söt!<3
– Nej, du är den söta här :*
– Aaw<3
– Nej, när jag tänker efter är du den hetaste, snyggaste, sexigaste, vackraste... och sötaste flickan i världen!<3 :*
¤ Kom till mig ikväll! Jag har lite planer för oss ^^
– Jag är på väg!
Justin hade skickat nästa sms dagen efter: – Tack för den härliga kvällen! Du är så bra på... det du gör :*
¤ Det är du som skapar njutningen, din sötnos! :*
– Älskar dig, gullet :*
¤ Älskar dig med<3
Jag slängde jag telefonen i golvet och började klä på mig. Jävla Justin. Jävla Jasmine. De kan dra åt helvete bägge två!


Oops, det här var inte bra! :S
Tror ni Selena kommer förlåta honom? Kommentera förslag om vad som ska hända!
Om jag får tre kommentarer med förslag kan den här novellen bli kortare än tänkt, och istället vara kanske 20 delar.
Så blir ni som inte gillar Justin glada om jag börjar skriva på en ny novell, där Jsutin inte är inblandad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0