Where Are You Right Now - del 13

Jag visste inte vad jag hade gjort för fel. Jag beslöt mig för att ringa Jasmine. Jag hade tänkt slå det, men jag orkade inte så jag började efter henne i kontaktlistan, men hittade det inte. Konstigt. Jag kollade bland smsen och hittade vår konversation, men det stod inte att det var hennes kontakt. Det var bara ett nummer. Ännu konstigare. Vänta lite nu... Selena! Hon måste ha sett våra sms! Jag läste snabbt igenom de senaste och svor för mig själv. Hon hade fått reda på det! Fan, helvetes jävla skit. Nu hade jag verkligen förstört allt och jag visste varför. Men Selena skiter säkert i mig så då skiter jag i henne också! tänkte jag argt och slog Jasmines nummer... 

Selena:
– Kan vi inte stanna till hos Justin iallafall? frågade jag tjejerna när alla var klara och en limousin stod utanför och väntade på oss. De kollade på mig och utbytte blickar med varandra.
– Varför vill du det? frågade Demi förvånat.
– Jag vill göra slut ordentligt, förklarade jag.
– Okej, då åker vi dit först, sa Miley och log. Jag nickade och vi gick ner mot bilen.

Justin:
Jasmine svarade efter några signaler: Hej, gullet!
– Hej, sötnos! Vi har ett problem...
– Och vad är det för problem, om jag får fråga?
– Vi är avslöjade.
– Avslöjade?
– Ja, Selena har läst vår sms konversation med allt gulli-gull!
– "Gulligull"?
– Alla våra sms om att vi älskar varandra, vill ha varandra och allt det där.
– Jaha, och?
– Hon vill inte prata med mig längre! Jag klickade på "spela in samtalet".
– Nu kan vi äntligen visa upp vår kärlek!
– Precis, snygging!
– Det är ju helt fantastiskt, älsk!
– Kom hit då, gullet! Jag vill ha dig nu!
– Jag är där om en kvart, raring!
– Okej, då ses vi strax, hetis!
– Det gör vi, gullet!
– Hejdå, sötnos!
– Hejdå själv, sötis! sa hon och vi la på. Jag hade sparat en del av vårt samtal och det var av en anledning. Jag skulle skicka den till Selena för att visa att jag inte brydde mig om henne längre, hon skulle bli avundsjuk! Jag visste att det var överdrivet att avsluta varje mening med "gullet" eller "sötnos" och alla de där, men det visade bara att vi var äckligt förälskade, även om vi inte var det, iallafall inte jag. Men Selena skulle tro det! Jag skickade ljudfilen i ett mms och satte mig sedan för att vänta på Jasmine.

En stund senare stannade hennes limo till utanför mitt hus. Hon gick in utan att knacka och jag reste mig upp för att kyssa henne. Hon gick emot mig också. Vi kysstes och la oss ner på en soffa. Kyssarna fortsatte vilt ända tills någon öppnade dörren. Jag ryckte till och puttade undan Jasmine. I dörröppningen stod Selena...

Selena:
– Jag går in, sa jag och klev ut ur bilen.
– Ropa om du vill att vi ska komma, sa Taylor och jag nickade. Jag gick mot huset och när jag kom fram till ytterdörren kollade jag om den var låst. Det var den inte så jag smällde upp dörren och gick in. På hallsoffan låg Justin och Jasmine och hånglade! De ryckte till när dörren slogs upp och Justin knuffade undan Jasmine.
– Jag kan förklara, Selena! utbrast han och sprang fram till mig. Jag backade och log ljuvt.
– Nej, jag kom bara för att göra slut på riktigt, fortsätt gosa med din lilla slampa till flickvän du, sa jag med honungslen röst. – Jag är fan ingen slampa, din jävla bitch! utbrast Jasmine upprört och rusade mot mig. Han försökte bitchslapa mig och jag gjorde detsamma mot henne.

Justin:
Vafan var det som hände?! Mina två flickvänner slogs om... mig? Nej, det här började spåra ut totalt! Kanske bäst att jag berättar sanningen då... Jag övervägde det en stund och beslöt att göra det...
– Sluta! utbrast jag i ett försök att få deras uppmärksamhet. Båda hejdade sig och kollade på mig.
– Jag har något som jag måste berätta, mumlade jag.
– Vad? frågade Jasmine.
– Ja, berätta! sa Selena instämmande.
– Det är så här...


Vad ska han berätta? :o
Kommentera! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer

2011-06-09 @ 22:20:10
Postat av: Sara

Mer

2011-06-09 @ 22:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0