Bye bloggen

Hejhej! Imorgon kommer sista delen av Where Are You Right Now, och då hoppas jag att alla läser... för sedan tar jag bort alla mina noveller och inlägg. Jag tänker sluta skriva nu, för jag har inte tid längre. Det har varit jättekul att få skriva, tack alla som läst och stöttat mig! Love y'all
/Alice


UPDATE: Jag tar inte bort Where Are You Right Now och lägger tillbaka You Belong With Me och Just The Way You Are i arkivet igen
UPDATE2: Nu har jag lagt till You Belong With Me igen, bara Just The Way You Are kvar
UPDATE3: Nu har jag lagt till hela Just The Way You Are i arkivet igen


Kommentarer
Postat av: emma

NEJ! Snälla kan inte ha kvar dom så att man kan läsa dom ändå?! Ni behöver väl inte ta bort den! :)

2011-06-10 @ 18:55:53
URL: http://eemmmish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0