Like You More Than I can Admit To Myself-Del 4

"JUUUSTIN! Det är ska du få för! Du är död!" skriker hon och springer efter mig, jag springer iväg, men hon hinner ikapp mig, och utan att jag hinner reagera så rycker hon till i mina badbyxor, jag hinner fånga dem precis innan jag visar hela alltet för hela jävla stranden.....


"Åh.....du ska få din lilla.....tänk om jag hade tappat badbyxorna för hela stranden! De är ju fan massa paparatzis här!" säger jag och lådsas vara lite sur....
"Nämen blev Beaver sur nu...?" säger hon nedlåtande och rufsar mig i håret som om jag vore tre eller nåt, visst hon är äldre än mig, men jag är typ typ centimeter längre än henne.....
"Vill du helt ärligt att jag ska slå ihjäl dig eller?"
"Hum.....nej, du vet jag klarar mig nog.....men en så liten kille som du skulle nog inte kunna skada ens en liten mygga....."
"Oh, nu du!" skriker jag och kastar upp henne på min axel, hon skriker självklart att jag ska släppa ner henne....men men, som om det kommer hända.....
"Justin, släpp ner mig nu!"
"jaja, som om det kommer hända, eller hum....naj, du får nog sitta där ett tag...."
"JUSTIN! Jag sitter INTE jag ligger!"
"Haha, rätt åt dig! Så går det om man jävlas med Justin Bie......" Längre han jag inte, för hon harklade mig och jag insåg misstaget jag var på väg att gå....
"Hurni små love-birds, kom nu, vi ska köra sanning eller konka!" ropar Jaden.
"Igen?!" frågar jag, medans Sam frågar
"Love-birds, vill ni att jag ska spy eller något?"
"Sam" säger Catlin med en alvarlig min "Vi vet alla hur mycket du gillar Justin." Sam bara stirrar henne, men ingen av oss kan hålla oss för skratt när vi ser den minnen, såååå kul!
"Sam, om man inte säger något så betyder det att man håller med, det vet du väl?!"
"NEJ! Nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej! Abslout inte, visst jag gillar honom, som kompis, och han kanske inte är så hemsk, men tanken att gilla honom får mig spy färdig! Men hans frilla är fortfarande hemsk!"
"Men om du stör dig så mycket så kan jag klippa mig!" säger jag...varför sa jag det? Dumma dumma mig! Jag hatar att klippa mig, det är det läskigaste som finns ju!
"Skojar du?!" säger Sam med stora ögon...hum, nu gäller det att vara smart, nu...hum.....
"På ett villkor."
"Vad?"
"Jag klipper mig om du......."

Nå, vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag klipper mig om du vadå? Hallå? SÅDÄR KAN DET INTE SLUTA!!! D8

2011-10-01 @ 11:47:01
URL: http://mittsuperintressantaliv.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0