Like You More Than I can Admit To Myself-Del 1


Mushroom Hairstyle I say .....

Sam´s Perspektiv
Jag går ut ur huset och låser dörren, sen ställer jag mig på min skateboard och åker i väg mot Catlin, hon är en av mina bästa vänner, efter Dem och Mile´s, såklart....gud vad jag saknar dem. Jag tar upp mobilen för att ringa Catlin, och slänger en snabb blick på klockan.....tjugo i åtta, perfekt, jag kommer att vara där lite för tidigt...men då behöver jag ju inte stressa, på andra sidan gatan så går ett gäng på fyra killar, och alla tittar uppskatande på mig...aja...
"HEY! ÄR du den nya tjejen?" skriker en av killarna, när jag hör hans röst stelnar jag till, den där rösten som bara kan tillhöra en person......Beaver.......
"Ja. svarar jag kort och lite surt....han är bara för mycket, jag granskar alla killarna i tur och ordning, men min blick stannar på en av dem, han är kortare än dem andra och jag vet precis vem det är....
"Chris?!" säger jag och snor åt mig hans käpps så att jag ser bättre om det är han....det är det, så jag sätter käppsen på mitt huvud och väntar på svar..
"Ehm, tja, Sam, ska du till Catlin?"
"Yez, ska sova hos henne, eller er....aa, hur det nu blir..." Suck, tvingas vara med Beaver en hel kväll, helvetes jävlar skit också! Jag hör att kilarna viskar bakom mig, och konsentrerar mig på deras röster....
"Biebs, hon är en hetater.....fast en jävligt het sådan...."
"Synd, men men, det är ju kul att man har vackra heterz..."
Jag fnyser, killar....jag tar upp mobilen och skickar ett mezz till Catlin

Till: MyCatlinBby!
Kunde du inte ha sagt att Beaver skulle komma? Skulle uppskata det! Han är inte riktigt mn favo person på planeten!<3
Kommer om tio!
Puss S

Från: MyCatlinBby!
Hahahahaha, heater? Var rädd att du inte skulle komma!<3
Bra! Ses snart, men han är faktiskt inte så hämmsk!
Hum.....väldigt lätt att falla för......lol!<3
Puss C

T ill: MyCatlinaBby!
Har jag missat något viktigt elr? Aja, du kanske har rätt, har inget emot att lära känna han, det är bara hans musik som suger, och hans FRISSYR! Svampfrissyr säger jag.....
Jag tycker bara att han värkar vara en tönt...och att han bara är för mycket.....men men, lovar att prata med han, och inte vissa hur mkt jag hatar hans hår!
Puss S

Från: MyCatlinBby!
Då så, prata med han ist för att mezza med mig! Haha, om att vi har dejtat är viktigt så har du missat det, ja.....<3
Puss!

Jag suckar och vände mig mot killarna som tydligen går och stirrar på mig....skuuumt!
"Ehm, hum...Catlin säger..." mer han jag inte för att Justin avbröt mig....
"Varför gillar du inte mig? Jag har väl inte gjort dig något?"
"Asså, jag har inget emot dig, som person...eller hum, mer din musik och din svampfrissyr, sorry, men jag tycker bara att du är liksom för mycket......."
"Hey! Det är inget fel på min frissyr!"

Justin´s perspektiv

Jag vet att hon inte gillar mig, det behövs inga kommentarer för att fatta det, alla hetars tittar på mig med en speciel blick....jag vet exakt vad jag ska säga för att hon ska prata med mig.....
"Ehm, hum...Catlin säger...." Haha, mer hinner hon inte för jag avbryter henne....
"Varför gillar du inte mig? Jag har väl inte gjort dig något?" Undra vad hon har för anndledning...
"Asså, jag har inget emot dig, som person...eller hum, mer din musik och din svampfrissyr, sorry, men jag tycker bara att du värkar vara för mycket...."
"Hey! Det är inget fel på min frissyr!"
"Och om du inte gillar Biebs nu så ska vi se till att du gör det!" säger Drew och Chris och Jaden nickar instämmande.....

Så vad tycker ni? Komentera gärna, Miley och Demi kommer in lite senare i noveller, och juste syskonen Beandels bor i Atl i denna novell, vet inte om dem gör det annars också...e inge proffs...
Kommentarer gör så att det kommer fler delar snabbare....<3
//Matilda

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är denna jag läser nu! Love ya!

2011-10-01 @ 11:30:45
URL: http://mittsuperintressantaliv.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0