Like You More Than I can Admit To Myself-Del 5


"På ett villkor."
"Vad?"
"Jag klipper mig om du......."
Sam´s perspektiv

Sa han just att han kunde klippa sig för min skull? enligt Asehly, min kompis så hatar han det, hans stora skräck typ....vilken mes!
"Du klipper dig om jag?"
"Hum...går på en av mina konserter...!" jag kan inte låta bli att le av minerna från Bieber-konserten Ashely tvingade med mig på....haha, jag var sur hela tiden...
"ALDRIG! En gång räcker helt klart!"
"En gång?!" Upprepar Drew, Jaden och Chris i kör....hahaha, killar!
"Ehm, aa, Ashely, min kompis, som av en obegriplig andlednig är galen i Bever, tvingade med mig på.....men snälla, jag gör vad som helst men inte det!" Catlin tittar på mig, med ett retsamt flin på läpparna, vad har hon nu i kikaren?
"Vad som helst sa du?"
"Ja, vad som helst, jag lovar!"
"Okej...." Hon lutar sig fram mot Justin och viskar i hans öra, ett vackert leende sprider sig på han läppar, nej nej vad sa jag?
"Okej, om du gör vad som helst så.....du ska gå ut med mig, vi kan lära känna varandra...och....det är bara en gång, så slipper du se min frissyr, för alltid!" Han sträcker fram hande och jag tar den tveksamt.....han öppnar munnen men Catlin avbryter honom...
"Hey! Biebz, lova inget som du inte kan hålla, trust me, det kommer bli fler än en dejt!" säger Catlin med ett djävulskt flin på läpparna.....
"Catlin.....du....prata för dig själv, det är inte mitt fel att du har en crush på Bieber!"
"Visst, det har jag inte, och det vet du, för om jag hade det skulle jag rodna när du sa så där...!"
"Okej tjejer, kan ni sluta slås om vem som gillar mig mest....." säger han, både jag och Catlin fnyser, "Deal" säger han sedan frågande mot mig.....
"Deal" säger jag och skakar hans hand....
"Är ni klara med erat flörtande, eller ska vi köra sanning eller konka?" jag lyser upp över förslaget, jag ÄLSKAR att köra det!
"Visst varför inte!" Catlin tar upp sin urdruckna cola flaska och lägger den på sin bok så att den ska snurra bättre, Chris, Jaden och Drew slår sig ner brevid mig, Justin och Catlin, okej...
"Vem börjar snurra?" undrar Catlin...
"JAG!" skriker Drew.....jag har inte känt honom så länge, nästan två dagar bara....men det känns som en typisk "Drewgrej att göra, för dem andra skrattar, och jag hör att Jaden muttrar nåt som typ...."typiskt dej!" eller så.....det är en vild gissnig men men......han snurrar flaskan och den hamnar på Catlin.....
"Kyss Drew"  säger jag, lite för allt "Justin + Sam" snack, och för att jag har sett alla blickar dem ger varandra,
it´s love in the air, säger jag bara!
"Kyss Drew"
"VA?!" säger hon, men ger mig ett tacksamt leende....
"Ehm, är det okej för dig, Drew?"
"Oh, det är mer än okej för honom!" säger Jaedn haha, det är så knäppa! De lutar sig fram och kysser varandra, kyssen över går till hångel, oväntat nej.....
"Get a room" fnyser Jaden, och de avbryter kyssen, Catlin lutar sig fram och snurrar flaskan, den hamnar på mig.....
"Du ska.....

Vad ska hon göra? Deru! Har idebrist, om ni har någon bra idé eller tips, mejla mig på
[email protected]

Nästa vecka, och veckan efter det så kommer det att vara sämre uppdatering än nu, om det är möjligt.... :/
Ska på BouncE SummerCmp, och kommer vara skiiiiit trött, de kör hårt med en vet ni...hehe!<3

Kommentarer
Postat av: alice bieber ;)

sjukt bra meer :) kolla gärna in min blogg oxå :D

2011-07-31 @ 23:04:20
URL: http://justinmallettenovell.blogg.se/
Postat av: Anna

Novellen är jätte bra fortsätt skriva!!! <3

2011-08-01 @ 10:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0