Like You More Than I can Admit To Myself-Del 3

Plötsligt kom jag på.....att Sam hade besvarat kyssen.....varför?

Sam´s perspektiv

Jag fattar inte varför jag kysste honom tillbaka, det var bara dumt....jag har inga sådana känslor för honom....inte än, men om jag känner mig själv rätt så om jag bara tappar koncentrasionen på att han är Beaver en enda sekund så kommer jag att falla pladask för honom.....typiskt mig, han är precis en sådan kille som jag har viljat ha enda sedan det hände...det som ingen vet om.....det som är förbjudet att tänka på........shit, vi ska INTE bli mer än vänner.......men om jag kommer falla för honom, jag menar när jag faller för honom, kommer han att fånga mig då......
"Hallå! Sam?!" ropar Catlin.....måste ha ståt och tänkt ganska länge.....hoppas bara att, ja asså, när jag tänker så ser jag alltid väldigt drömmande ut, vilket många förknippar med att jag tänker på en "speciel" person som jag "gillar" lite för mycket.......
"Aha, du tänker på Justin, vad var det jag sa? Lätt att falla för" säger Catlin med ett flin, då reagerar jag, påstod hon nyss.....
"Whaaaaaaat? Justin? Beaver? Har jag missat något, lätt att falla för? Jag...han....vänta ni trodde väl inte....?!" Allas blickar är riktade mot mig och Justin, och först då märker jag att han står "väldigt" nära, så jag tar demonstrativt ett steg bortåt.....
"Åh, ni är så sötta tillsammans, du sa ju att du ville ha en kille so Justin, eller du kände ju inte han då....men du gav en ganska exakt beskrivning av honom....." jag kände hettan i kinderna....dem trodde att jag och Justin hade blivit ett par....Euw!
"vänta vänta....ni tror att......?"
"Ni är ett par!" avslutade Catlin.....jag kände mig spy-färdig....
"Till låt mig att spy!" säger jag.....
"Euuuuuuuw! Hämsaka tanke!" Då reagerar Justin...
"Vänta sa du, "Aha, du tänker på Justin, vad var det jag sa? Lätt att falla för", Catlin?" han reagerade inte ens på att dem sa att vi va ett par....weird!
"Ehm....asså ja, om du inte märker det så är i stort sätt alla tjejer i din om givning kär i dig...eller åtminstonde intresserad.....men jag är en av dem som INTE är det....." Wtf? Hon blev inte ens lite generad.....
"Hallå, jag gillar inte Justin, okej, jag måste erkänna han är inte så hemsk som jag trodde men ändå.....jag gillar honom inte, inte på det sättet i alla fall.....!"
"Vi sa ju det!"
"Men, om du inte tänkte på mig...vad tänkte du på....? frågar Justin, jag känner hur jag blir lite röddare om kinderna...vad ska jag säga? Jag kan ju inte säga...."jo jag tänkte på att det var dumt att besvara kyssen för att jag har inte några sådana känslor för dig, men jag vet att jag kommer få......" det kan jag ju inte säga....!
"Ehm....."
"Jag visste det, du gillar han!"
"NEJ! Uhm, det är bara privar okej....?"
"Eh, visst!" säger alla i kör....


Justin´s perspektiv

Jag kollade en snabbis på klocka, halv tolv....hum...
"Hurni, vi kan väl dra till stranden?"
"JA!" skriker alla i en mun.....jag kan inte låta bli att tänka på hur Sam ser ut i bikini, hennes vältränade kropp, bröstens perfekta rundning.....ja, jag vet.....perverst, men det är inte mitt fel att hon är en sjukt snygg tjej och jag en tonårskille!
"Oh!" säker Drew med ett flin.....han vet vad jag har tänkt på....han har en störande egenskap att se på mig exakt vad jag tänker på....
"Du skulle bara våga..." väser jag fram mellan tänderna...
"Oja!"
"Någon är väääldigt intresserad av att se en annan person i det här rummet i bikini..."
"VA?!" brisster Catli och Sam ut....
"Okej, jag citerar: Undra hur Sam ser ut i bikini.....hennes kropp.....dem perkekta brösten.... eller hur var det du tänkte Biebs?" jag känner hur mina kinder hettar till.....
"DEt är inte mitt fel att hon ser ut som en sexgudinna........"
"Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha........Justin!" skriker Sam.....
"Ser jag ut som en sexgudinna?"
"Ja, det är inte mitt fel, jag är bara en vanlig tonårskille..."
"Haha, tack antar jag...."
En timme senare är vi på stranden....och mycket riktigt...Sam i bikini...Good Dam, säger jag bara!
Hon och Catlin ligger på sina handdukar och solar, Drew ger mig en blick, och flinar retsamt...
Jag springer upp och lyfter upp henne i min famn, och springer mot vattnet, och lyckas komma ner, men bara med fötterna som jag puttar henne på vattnet, jag hör ganska många klick, men hon är ju inte min flickvän, tyvärr, hon är en snygg, snäll tjej......jag får äntligen ner henne i vattnet, och hon skriker till för att det är så kalt, gulligt.
"JUUUSTIN! Det är ska du få för! Du är död!" skriker hon och springer efter mig, jag springer iväg, men hon hinner ikapp mig, och utan att jag hinner reagera så rycker hon till i mina badbyxor, jag hinner fånga dem precis innan jag visar hela alltet för hela jävla stranden.....

Förlåt igen, men som sagt så mår jag inte så bra...
//tarzan

Kommentarer
Postat av: Isa

Guud den är ju jätte bra!! MEEER!! <3 <3

2011-07-27 @ 22:19:58
Postat av: Hanna

Håller med Isa! Och rolig e den också!! <3 :P

2011-10-01 @ 11:42:56
URL: http://mittsuperintressantaliv.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0