Like You More Than I can Admit To Myself-Del 2

"Hey! Det är inget fel på min frissyr!"
"Och om du inte gillar Biebs nu så ska vi se till att du gör det!" säger Ryan och Chris och Chaz nickar instämmande.....

but why  kissed she me back?

Justin´s perspektiv

Jag log mot henne, hon var faktiskt riktigt snygg...eller, hon såg speciel ut, het och vacker på samma gång, jag garanskade henne och så att hon hade en skateboard under armen, jag förskte minas om hon hade kommit åkande på den förut....hum, aa det hade hon nog....
"Åker du?" säger jag med en menande blick mot skateboarden.
"Ehm...aa, sen jag var åtta...." Nu såg vi CC´house, och Sam hoppar på skateboarden och åker upp till huset, ryker upp dörren och skriker så att det hörs ända ner till oss
"CATLIN! JAG SKA PRATA MED DIG NU!"
Jaden är den som först börjar garva, sedan Drew och Chris och sist jag....jag är lite trög så det tar ett tag innan jag fattar vad hon manade...hahahahahahah!
Catlin och Sam är mest uppe på Catlin´s rum, jag och killarna och spelat xbox nästan hela tiden.....plötsligt lysser Jaden upp...han har fått en idé!
"JAG VET!" skriker han så hagt att tjejerna måste ha hört, och mycket riktigt kommer dem ner springandes två sekunder senare...
"Vi kör sanning eller konka! Ni är väl med tjejer?" Sam och Catlin kollar snabbt på varandra innan båda nickar ivrigt....
Sam´s perspektiv

"Så...." säger Jaden och snurrar flaskan och förstås hamnar den på mig.....
"san....."
"konka" säger jag innan han hunnit klart....
"Hångla med Biebz!" säger han och jag ser i ögon vrån att Justin lysser upp.....
"Jag gör vad som helst, men inte det!"
"Okej, hångla med Biebz i tre minuter..."
"Jag ska så döda dig sen..." mumlar jag innan jag lutar mig fram och kysser Justin...
"OKEJ, hur ska vi sova?" skriker Catlin för att överrösta alla, vi har kört sanning eller konka i snart två timmar och klockan är snart tre....
"Jaden, Drew ni delar på gäst rummet.....jag sover i mitt rum, och Chris i sitt.....Biebz och Sam, nu får dela på sofforna....okej?"
"Catlin, hur många gånger ska jag behöva säga till dig att..." jag ser att catlin ger Justin en menande blick och han säger...
"sam, jag är faktiskt ingen lönmördare, och då får ju jag en chans att vissa att jag inte är så hämsk...."
"Okej då...."
Alla gör sig i ordning och säger god natt, sedan går jag och Justin in till vardags rummet...
"Berätta om dig själv..." säger Justin och jag kollar på honom, han är faktiskt ganska sött....NEJ! Vad är det jag tänker!
"Ehm, okej....jag heter Sammy, men kallas för sam, inte ens Catlin vet om att jag heter Sammy, mina två bästisar heter Selena och Miley och bor bådda i LA,jag saknar dem sjukt mycket, jag är 18...ehm...ja det var väl allt...durå?"
"Ehm, jag heter Justin, kallas för Biebz, jag bitter mig alltid i läppen när jag ser en snygg tjej av renreflex....det är därför den är typ helt röd nu...jag älsakra att sjunga och dansa....mina bästa vänner heetr Ryan och Chaz....och jag är 17.....hum finns inget mer..."
"Gör det säkert....sa du nyss att jag var snyfgg?
"Nej, du är inte snygg, det skulle vara orättvisst att säga det,,,du är....hum....mer än snygg..."
"god natt Bever..."
"Det är Bieber...sweet dreams..."
En kort stund efter sov både jag och Justin....

Justin´s perspektiv, nästa morgon

Jag vakande av svaga ljud, jag tror dem kommer från köket.....jag går ut och kollar, och där står Catlin, Drew, Jaden och Chris och fixar frukost...
"Justin, väcker du Sam, det är frukost nu.....hon kan va väldigt svå att väcka så kom på något som gör att hon snabbar på lite..." säger Catlin
"Okej..." Jag går ut till varadagsrummet och sätter mig brevid Sam, och ruskar henne...hon mumlar något ohörbart så jag antar att hon är vaken...
"Sam, om du inte går upp nu så kysser jag dig..." säger jag med en hotfull röst, jag hör garv från köket, och att Drew säger "Det höt MÅSTE jag se!" sekunden efter står alla i vardagsrummet och kollar på...
"Du skulle bara våga..." mumlar hon, jag böjer mig ner och kysser henne, hon besvara kyssen i en sekund sen flyger hon upp hon soffan och skriker
"HJÄLP! JAG KOMMER ALDRIG MER ATT SOVA ÖVER HÄR OM MAN BLIR VÄCKT AV EN BEAVER PÅ DET SÄTTET!"  skriker hon medans hon rusar ut till badrummet, sekeunden efter hör jag hur vaten brusar och sedan bryter alla ihop...när Sam kommer ut igen så ligger alla på golvet och andas häftigt för att få luft....
"HEY! Det där var inte roligt!"
"hahaha, tror du att Biebz har någon smitsam sjukdom som sprids via kyssar?"
"You never know! Och så vat det ju det där med BeverFever.....? Han smittas säkert!"
"Reagerar du sådär varje gång nån kysser dig?" frågar jg med ett flin
"No, om min kille gör det så är det väl klart att jag inte gör det.....men......en kille med svampfrissyr...."
"Så, om jag skulle vara din kille och kyssa dig så skulle du inte reagera sådär?"
"Kanske, om du hade en ny frissyr...!"
"Okej, jag tror att alla har fattat att du inte gillar Biebz frissyr!"
Plötsligt kom jag på....att Sam hade besvarat kyssen......varför hade hon gjort det.....


Gillar hon kanske Justin...? Eller var det bara tillfälig sinseförviring?
Hum, ni är dåliga på att komentera!
Love, Matilda^

Kommentarer
Postat av: Amanda Bieber

hej! ville bara säga att novellerna är super bra! men tänk på att kolla igenom stavningen! Vill inte vara en sån som märker ord för jag förstår vad du/ni menar men ah skulle bara säga de :) Älskar att Sel och Miley är me :) <3

2011-08-04 @ 17:41:04
URL: http://overboard.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Jag är inte dålig på att kommentera!! :O Eller jo kanske... Ganska -.-¨Förlåt för det !! Ska kommentera!!!!!!!! <3

2011-10-01 @ 11:37:00
URL: http://mittsuperintressantaliv.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0