Is It Love In The Air - del 12

- Justin...jag vet inte, jag kanske inte orkar enda tills om en månad! sen så lägger jag på ger Disa som står och lyssnar en arg blick som betyder att det är dags att gå! hon går ut, jag tar på mig mina skor och springer ut, jag gråter men jag bryr mig inte om någon tar kort! Hur fan kan Justin göra så, han och Selena kanske fortfarande har kontakt......
JUSTIN
- Justin.....jag kanske....inte orkar tills om en månad! sen så lägger hon på i örat på mig....något är fel, men vad? Jag fattar inget! Jag går upp på mitt rum, jag går in på internet och kollar på reprisen av Ellen DeGeneres Show, vad kan Alex mena?! Vänta, plötsligt så fattar jag lite, inte allt men en sak jag fattar vad hon menar med
” Justin.....jag kanske....inte orkar tills om en månad!” hon säger att vi kanske inte är ihop om en månad, nej! HJÄLP, jag tar upp min mobil och ringer till Alex, hoppas att hon inte är en sådan där töntig tjej, som inte svarar när man ringer bara för att hon är sur.....
- Ja, vad vill du!? säger hon med ett argt tonfall, jag hör att hon inte är ute, hon är nog hemma!
- Vad var det som hände?
- Du ljög. säger hon kort och då fattar jag allt, Selena, jag sa kanske att vi inte hade dejtat!
- Förlåt, Alex, det var en överneskomelse, jag fick inte säga nått till någon!
- Nej, du kan inte säga nått till din flickvän, men till resten av världen så går det hur bra som helst! skriker hon, jag hör att hon är riktigt arg nu.....
- Justin, om det fortsätter så här så kommer jag att.....göra...SLUT! Jag orkar inte med alla paparatzzis, jag måste få mitt privatliv, och nu så....har du börjat att ljuga...jag orkar inte!
- Förlåt.....jag älskar dig mer än något annat på denna jord! Jag klarar mig inte utan dig!
”El amor todo lo vence, por lo que nos dejan ser derrotado por el amor” Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken...mumlar jag och när Alex börjar att prata igen så hör jag att hon ler, det är ett mycket litet leende men det finns där!
- Hihi, jag visste inte att du kan spanska! Te amo más que a mí y alguien te va a entender!
- Visst, jag älskar dig, och Alex....vi är som gjorde för varandra, vi klarar oss inte utan varandra! Ha, ja, eller....mm...det är nog så! hon skrattar, och jag kan bara förlja med, hennnes skratt får mig att vilja dansa och skratta, det är SÅ härligt! Fast jag är förbannad, men det är så jävla svårt att vara arg på dig! Fortsäter hon.
- Jag älskar dig!
- Och jag älskar dig! säger jag och ler!
- Juste när du kommer hitt till Sverige så har jag en liten överaskning! Jag hör det retsamma i hennes röst och blir helt tokig!
- SÄG!
- Aldrig i livet!
- Snälla!
- Ha, tur att jag inte ser dig för då skulle du bara göra hund minen och så skulle jag bara öppna munnen och prata! - Tack, då vet jag det till nästa gång säger jag och flinar!
- Åh...jag hatar dig! Du är en ond pojkvän!
- Älskar dig också säger jag retsammt!
- Men du nu ska jag nog sova, har en hel del att ta i med i morgon!
- Som vad?
- Alla kompisar som va på festen vet vem som är min pojkvän, och det har minst en miljon frågor! Inte mins efter ditt lila "Eh.....jag vet inte riktigt vad jag ska svara....men ja det har hon....!” och ” Är inte det lite privat?!”
- Haha, jaja sov gott nu! Älskar dig och saknar dig skit mycket!
- God natt, sov gott, eh...fast ne...älskar dig mer och saknar dig SKIT mycket!
- Haha, nej ja tänkte inte riktigt gå och lägga mig halv sju!
- Hihi, ohops tänkte inte på det, här är den halv ett, aa på natten alltså!
- Hej då älskar dig! Vi ses om två veckor! Saknar dig redan! - Hej då! Saknar dig mer! Älskar dig! Vi lägger på och jag kan bara inte sluta att skratta, jag har ringt till Ryan och han kommer nu, jag ligger på en solstol och bara gappflabbar, han stirrar på mig som om jag skulle vara galen!
- Okej, antingen så har du gjort slut med en jobbig tjej, eller så är du helt galen!
- Hahaha.....inget av det! Hahah.....åh....gud jag kan inte sluta! hahaha! Hjälp!
- Du har alvarliga problem! Vad är det med dig?
- Hahaha...vet inte! Hjälp jag kan inte sluta tänker jag det är fel på mig!
- Okej, berätta!
- Vad?! skrattar jag mellan dem värsta skratt salvorna!
- Vad har hänt? Om du inte säger så kommer jag att sno din mobil och ringa Alex och fråga varför hennes pojkvän har blivit helt knäpp?!
- Hahah, nej! Om du gör det då du....han har redan min mobil och jag ställer mig upp, och springer efter honom! - Ha, nu ska vi se vad du har för spännande sms från Alex!
- Ge hit! Men försent han hade redan kopierat hela sms konversationen mellan mig och Alex och skickat den till honom!
- Nu du! Jag börjar att springa efter Ryan som redan har kastat min mobil på en solstol. Jag får äntligen tag på hans mobil..skit pinkod!
- Va!? Pinkod! Slöseri med tid!
- Vet, men praktiskt när man har kopierat hela sms konversationen mellan sin bästa polare och hans flickvän och sen skickat den till sig själv!!
- Men varför? Vad tror du finns där? frågar jag sarkastiskt, jag vet ju vad Ryan vill hitta, nått pinsamt eller knäppt, men det finns inget sådant!
- Ne...inte så mycket, mest sådana där ”Saknar dig redan” och ett svar där det står ”Aw....tack! Saknar dig med!” och så vidare! Jag känner dig, jag vet vad du gör för att tjejerna ska falla! Fröresten så är det här ju inte direkt den första gången som jag kopierar sms konversationen mellan dig och din flickvän och sen sms:at den till mig!!
- Va?! Nu då! Jag springer fram till Ryan och knuffar han i poolen! Ha! Jag tar upp hans mobil, det är säkert nått, haha, det är värt ett försök!
- Ryan?
- Ja...
- Vad har du för pinkod?
- 1234.....va?! Nej det är fel! Jag skriver in och byter sen, så springer jag, och innan Ryan hinner i fatt mig så har jag kopierat hela hans sms konversation! Allt, och så klart sms:at den till mig!
- Haha! Nu har jag alla dina sms!
- Fusk!
- Vadårå? Har du nått hemligt?
ALEX
Jag har inte träffat någon på snart fem dar, jag har stannat inne och pratar med Justin, Video chattat med Justin, Sms:at med Justin och tänkt på Justin! Mamma och pappa visste inte om att vi var ett par, de hade fult upp med sitt, de trodde att jag var ute med mina vänner, men idag så skulle Robin vara hemma, så jag fattar att om jag inte drar så kommer han att vara på mig SJUKT mycket. Sekunden efter att mamma och pappa har gått (de var här i morse och hälsade på) så sturtar Robin in i mitt rum där jag sitter och skriver ett sms till Justin, han är nog inte vacken än.
- Såååååå.....säger Robin med en nyficken och retsamt leende.
- Vaaaaaaaaaad? säger jag med en iriterad min.
- Okej jag ska gå rakt på sak, du dejtar min chef!
- Jaaaaaa hur visste du det? Du läser inte skvallret!
- Neeeeeej, men hela jävla stan snackar om det! De tror att du har åkt hem till Justin, och andra tror att du bara ljuger!
- Men here GUD, det är ju bara att gå in på närmsta skvaller sida!
- Ja vet! Men idag så ska du gå ut till dina vänner och svara på deras frågor!
- Okeeeeej då, jag har väl inget annat val?
- Nooope! Men först så vill jag veta vad som händer mellan dig och Justin, har ni gjort ”Det?”
- VA?! Neeeeeeeeej!
- Jaha, om du vägrar att säga så...då kan jag ju berätta om att du och Justin har haft ”Det” för en sådan där paparatzzi, de kommer säkert att bli SÅ glada!
- Nej, nej, nej, jag ska betätta!
- Okej, börja!
- Jag och Justin är ett par! Han kommer hit om en och en halv vecka och...nått mer du vill veta?
- Nej, ville bara veta om min skit unge till lil syrra dejtar världens kändaste tonåring eller inte!
- Okej, kan jag gå nu?
- Visst! Dra bara! Jag går ut ur lägenheten, sen så ringer jag Mia, jag tänker kalla som till någon sårtts fråge stund eller så, om jag fick problem med någon fråga så kan jag kanske ringa Justin, men jag ska nog ringa nu så att han inte är upptagen!
- Jag tar upp mobilen och slår hans numer, han svarar efter en singnal, som vanligt!
- Hej gumman! Gud vad jag saknar dig! säger han och jag fattar att han älskar mig, han har alltså inte slutat att älska mig! Vilken tur!
- Heeeeeej älskling! Du jag har en liten fråga!
- Okej...fråga på bara!
- Jo, typ alla här i Sverige tror att jag inte har träffat dig, och att vi inte är ett par eftersom att jag inte hat gått ut på typ fyra dagar eller så, så jag har sagt att jag kommer att vara hemma hos min kompis Mia idag och alla kan komma och ställa frågor.....
- haha, en presskonferans alltså!
- haha, ja fast utan pressen, jo om det är någon fråga som jag inte kan svara på kan jag ringa då, eller gör du nått viktigt idag?
- Ja, om att sitta hemma och chilla med Ryan så gör jag det! Han skrattar och jag får en skön skänsla i magen...
- Haha, så då kan jag ringa?
- Ja! Älskar dig!
- Älskar dig meeeeeeeeer! Och jag längtar så tills jag får se dig igen!
- Saknar dig med! Hej då!
- Hej hej! Sen så lägger vi på, jag slår numret till Mia istället....hon svarar och jag hör att det är massor med tjejer i bakrunden....typiskt!
- Heeeeeeeeeej Alex! skriker hon så att de andra ska höra, jag hör att hon bytter till högtalare, och alla tjejer blir tysta.
- Hej Mia, du kan jag komma hem till dig så kan alla som har frågor om mitt förhållande komma.....
- Ja, om du fortfarande tänker att någon ska gå på det så! Men alla vill nog ha en förklaring hur du lyckades övertala Justin Bieber om att säga så på tv! Men kom bara, jag ringer alla!
- Okej, kommer om fem. säger jag kort och argt, hur kan hon säga så, innan Mia har hunit lägga på så hör jag en massa skratt, jag fattar att ingen tror mig! När jag kommer fram till Mia´s hus så är det fult där inne, ja eller det är alla som brukar vara där.....Wiljam kommer fram till mig och viskar i mitt öra
- Jag tror dig....sen så är han borta, jag går mott mitten av rummet där Mia står...
- Heeeeej, är det Alex, Justin Bieber´s låsas flickvän?
- Jag är inte här för att du ska fälla taskiga komentarer! säger jag surt, och man ser att Mia hade glömt bort att jag alltid svara på tal! Plötsligt så ringer min telefon, jag ser vem det är och det gör Mia också...
- Så...säger hon och rycker åt sig min mobil, nu ska vi se vem du har döpt till ”Justin<3” han trycker på svara och jag väntar på skriket och det kommer, jag försöker att ta tillbaka mobilen, men hon är snabb!
JUSTIN
Jag tar upp mobilen igen för att slå Alex numer, jag saknar henne så mycket, jag behöver bara höra hennes röst! - Justin! Du är ju beroende av den där tjejen! skriker Ryan, jag tittar konstigt på honom...
- Aja...du ska få ringa! Jag klickar på ring men det är inte Alex som svarar! Det är ett......
- JUUUUUUUUUSTIN!!!!!!!!! JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!
- Eh....varför pratar jag med ett fan när jag ringer min flickvän?
- VAAAAAAAAAAAA?!!!!!! SÅ DET ÄR SANT?! ALEX ÄR DIN FLICKVÄN?
- eh...ja?! Vad trodde du? Att hon hade hittat på allt, gud va dum du är då! Men kan jag få prata med Alex nu? Jag hör att någon säger nått sen så hör jag Alex röst igen!
- Gud vad skönt att det inte är det där galna fanset! säger jag lättat!
- Hej Justin säger hon glatt, varför ringer du?
- Hehe...ja det låter nog fånigt, men jag vill bara höra din röst!
- Aw....du är så sött, men det är inte bara Alex som säger ”aw...” det är det typ tjugo tjejer till!
- Eh...Alex pratar du med högtalare? - Eh...nej, men Mia, som du pratade med förut håller mobilen, och hon hör vad du säger och upprepar det! Hoppas att du kommer snart! Jag saknar dig med!
- Haha, ja men vi ses! Älskar dig!
- Älskar dig mer! Sen så lägger vi på, GUD vad jag älskar Alex!
En och en halv vecka senare.
Äntilgen, idag är dagen då jag ska åka till Alex! Äntligen, jag tittar på klockan och ser att den är tjugo i sju, alltså tjugo i ett i sverige! Jag tar upp min mobil och slår Alex numer, medans jag väntar på att hon ska svara så går jag ner till köket och börjar att ta fram frukost.
- Heeeeeeej älskling! säger hon super galtt!
- Heeeeeeej sötnos! Du vet att jag kommer idag va?
- Skojar du, klart jag gör! Tror du att jag glömmer något sådant? Jag har ju väntat på det här ända sedan du åkte! Men vilken tid landar du?
- Aww, du är så sött, jag har väntat på det mest, nej....klockan elva svensk tid, säger jag gulligt.
- Men du jag måste göra en sak om jag ska få åka!
- Vadå?
- Äh........jag måste ha en konsert.....jag är rädd att hon ska bli arg, eller kanske ledsen!
- Haha, vad rädd du låter! Är det något fel! Gud vad kul, jag älskar dina konserter! Mest för att jag får dansa!
- Haha, ja jag trodde att du skulle bli skit sur! Men okej, du är den enda flickvänen som jag har haft som inte blir arg för nått sånt! säger jag lättat!
- Haha, ja jag är ju inte precis vanlig......
- Haha, nej det kan man inte riktigt säga! Men du måste åka nu! Men vi ses ju snart, älskar dig!
- Längtar! Puss puss! Älskar dig mer!
- Puss puss! Sen så läger vi på, jag springer upp till mitt rum och hämtar min väska, sen så går jag ner till hallen och går ut, jag tar limon idag, eftersom jag ska vara borta i två veckor, bara jag och Alex, JIPPIE! Jag ser att limon kommer runt hörnet och stannar utanför mitt hus, jag går ut och sätter mig i limon, konstigt nog så är det inga fan utanför mitt hus....? Vi börjar att köra till flygplatsen, och när vi kommer fram så mötter kenny upp mig där, men han är inte ensam, ja förutom Scotter så är det typ en miljon galna skrikande fans där, HJÄLP! Hur ska det här gå? Jag springer ut och känner att Kenny står vid min sida, jag ser att Scooter har tagit min väska och nu kommer efter oss, när vi är inne på flygplatsen så ser jag att polisen har satt fram ett kravall stacket, jag springer ut igen och springer längs kravall stackenten och skriker,
- HEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!! fansen skriker och jublar...sen så säger jag
- MOT SVERIGE OCH ALEX!!! och börjar att springa tillbaka, medans jag nuddar nästan alla utsträkta händer! fansen jublar och skriker, jag hör ett ganska stort gäng med fans som skriker
- ALEX PLUS JUSTIN LIKA MED LOVE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag blir glad och vinkar extra mycket när jag springer förbi dem.....de ler och skriker till mig
- NI ÄR ETT PERFEKT PAR OCH ÄR SOM GJORDA FÖRVARANDRA!!! Jag svara
- Tack! Jag älskar fans som vill att jag ska vara lycklig, och som tycker om den som jag älskar! Sen så är jag inne på flygplatsen igen. Efter ett tag med allt som man gör när man ska resa, så får jag äntligen gå på mitt privat flygplan, det är skönt och jag sätter mig vid en fönster plats
- Vad tänker du på? frågar Uhser, som tydligen också var med...
- Yo Uhser, är du här?!
- He...ja tydligen....!
- Haha, ja gissa vad jag tänker på, det är den snyggaste tjejen på jorden, eller nej i unerversium, jag älskar henne och vi ska få träffa henne om några timmar! säger jag med ett smile, Varför undrar du?
- Haha, ja jag kan ju bara gissa på Alex...men du såg så borta ut så jag bara undrade om du mådde bra!
- Haha, jag ser alltid helt veck ut när jag tänker på henne!
- Du älskar verkligen henne, va?
- Haha....ja det kan man nog säga!
- Det är såååå vackert med ung kärlek, säger Uhser med ett flin, jag boxar honom på armen och säger
- Ja, du kommer nog att gilla henne! Hon älskar din musik! Hon har en udda stil, hon är typ en blandning av Japanska tonåring och hipp-hoppare!
- Haha, ja hon verkar cool! Men du skulle nog aldrig falla för en fjortiz!
- Hehe...njaej det skulle nog aldrig hända! jag ler och sen så lutar jag mig mot fönstret och sommnar med Alex i takarna....
ALEX
Jag ligger i min säng och tänker på en viss person. Tänk, i dag så kommer han, min pojkvän Justin Drew Bieber....tänk att han kommer ända hit bara för att hälsa på mig, ja...eller han stannar ju i två veckor, sen så ska jag hem igen, tillsammans med Justin! Gud vad jag älskar honom! Jag kollar på klockan, shit!!!! Han landar om fyra timmar! Måste städa, fixa mig och allt annat på denna planet! Jag rusade upp och sprang in i badrummet och kastade mig in i duchen.....shit hur ska jag hinna?! PANIK! När jag är klar så börjar jag att klä på mig och sminka mig, när jag är klar med det så springer jag ner till köket och äter frukost, sen så börjar jag att städa mitt rum, och fortsätter sen med resten av lägenheten! Jävlar nu har jag as brotom, Justin landar om en halv timme och det tar en kvart att åka ditt om det inte är kö....sen så måste jag ju hitta en parkerings plats också, SHIT! Jag sprang ner till våran bil och började att köra till Arlanda, som tur är så värkar det som om alla paparatzzis har glömt bort mig, för det var inga här idag, så det var bara att köra raka vägen till Arlanda, när jag kom fram så fanns det konstigt nog ganska många parkerings platser lediga, jag tittar på klockan och ser att den är FEM I HALV ELVA! Jävlar, hur ska jag hinna???!!! Jag hoppar ut ur bilen och springer mot flygplatsen, men de skulle jag inte ha gjort, frö när jag kommer fram till fygplatsen så står alla paparatzzis där plus typ tiomiljoner fans, ja till Justin då.......men jag ser att det är som en gång mitt i mellan.....ja någon har ställt upp crawall stacket, jag börjar att gå snabbt igenom, i den där gången. Alla börjar att skrika, och några vissar mig fingret, jag bryr mig inte.....men när jag kommer fram till änden av allt så står det en grupp som skriker...först så hör jag inte vad de skriker men nu så börjar jag att höra vad de skriker de skriker......”We love The Bouncing!” Jag ler och när de sträker fram ett paper och en penna så skriver jag min autograf, men plötsligt så känner jag något hårt i huvudet och ser att ett av alla galna skrikande fanns har slängt en sten.....rakt....på....mitt.....huvud.....sekunden efter att jag har tänkt det så blir allt svart...... __________________________________________________________________________________________________________________________ Ledsen att inlägget ser lite skumt ut, men blogg.se, laggar så ska fixa det så snart som möjligt...... Detta är näst sista delen på Is It Love In The Air, vill börja på en ny och tycker att dena börjar bli tråkig......hoppas ni gillar! //Matilda^^

Kommentarer
Postat av: astbrik

justin bieber

2011-07-06 @ 15:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0