Is It Love In The Air - del 11

    • - Men.....suck! Vi har inte det!

    • - Ja, med det var väl allt! Scenen är din Justin! Jag går upp mot scenen och ställer mig vid micken, och säger

    • - Den här låten är till Alex! Jag börjar att sjunga på Favoite Girl....publiken skriker så klart och när jag är klar så vinkar jag och går av scenen!

     






MIA

Jag står och pratar med Disa när det ringer på dörren. Det är Wiljam..

- Hej Wiljam! Kom in!

- Är alla här?

- Ja, alla förutom du!

- Kan du hämta alla? Jag har en överaskning!

- Okej! Jag går in i det stora rummet och skriker

- Okej, alla ut till hallen, Wiljam har en överaskning! Alla börjar att röra sig ut mot hallen..

- Ja, det var alla! Vad är det nu för överaskning?! frågar jag nyfiket.

- Vänta, nu säger han och någon hoppar fram!

- Suprise! skriker ALEX alla kastar sig över henne och alla tjejer skriker och killarna bara glor! De har nog alla varit kär i henne en gång, då hör jag att introt till Ellen DeGeneres Show börjar och jag skriker

- Ellen DeGeneres Show börjar! Alla tjejer springer in till vardags rummet, jag ser att Alex tar det lite lungt, men när introt är över så springer hon också in! Det är så kul att hon är här!

 

 

 

ALEX

Jag springer in i vardags rummet där alla tjejer sitter och tittar på Ellen DeGeneres Show, när jag precis har kommit in så skriker alla tjejer högt och jag ser att Justin springer in på scen, jag fattar att de kommer att prata om mig, men kommer Justin att vara ärlig, ja det rä klart han kommer! Jag sätter mig ner och ser att Disa ger mig en blick, jag ler tillbaka. Jag vet att hon inte har pratat brevid mun, så det är bara hon som förstår vad som kommer att hända!

- Och nu Justin Bieber! Alla tjejer skriker, och jag blir närvös!

- Så, Justin...du är välkommen hit..men det går ett vädilgt intressant ryckte... alla tjejer är tysta och lyssnar spänt

- Jaså, gör det? Om vad då? säger han och jag ser att han spelar oskyldig, han är så SÖTT!

- Ja, ett visst ryckte om en viss flicka, känns det bekant? Alex Lindgero tror jag hon heter?! Kanske en ung kärlek? Alla vänder sig om och stirrar på mig, men innan någon hinner säga något så säger Justin

- Haha, ja så kan man nog säga! Nu pausar Mia tv och alla stirrar på mig i typ fem minuter då säger jag

- Jag svarar inte på en ända fråga förrns ni har sett hela programet, Mia ätter snabbt på tv och alla tittar spänt på vad som ska hända, jag vet att jag är i en farlig sitaustion, jag är i ett rum med galna Jb fans, men de är ju mina vänner också!

- Jaha, det var ju lät! Jag trodde att du skulle säga i mot! Jag hade ju laddat för det, vi han ju nämligen ett bildbevis, på eran heta morgon eh....eller natt, eller hur det nu var?!......nå vad säger ni ska vi titta på bilden? Publiken skriker ”JAAAAAAAAAAAAAA” Nej skriker jag inom mig, nu kommer alla att tro att jag och Justin har haft sex eller något! HJälp, om det är den bilden alltså! Nu stirrar alla på mig igen, till och med killarna tittar nu, de ser avundsjukt på bilden där jag kysser Justin passionerat i bara underkläder! PINIGT!

- Så, du dejtar alltså denna Alex? Hur träffades ni?

- Ja,jag kan ju knappast säga i mot efter den bilden, vi träffades på ett dans rep. Hon är en av dansarnas lilla syster.....

- Vänta, jag har fått lite info information om Alex, som nu befinner sig i Sverige! Alla jublar. Nej! Inte det som paparatzzisarna skrev ner! HJÄLP!

- Alex, ska på en dejt med en annan kille i kväll! Vad säger du om det, han heter Willam!

Jag bara gappar och stirrar på Wiljam som ser lika frågande ut, nu är jag fan förbannad hur kan pressen sätta ihop något sådant?!

- Jaha, nej, han heter Wiljam med j! Han är Alex barndoms kompis, och de ska gå på en fest, med deras klasskompisar!

- Jaha, men det här kan du inte neka, hon har i alla fall avslöjat att du ska till Sverige och hälsa på henne! Vi har en inspelning, som en paparatzzi har spelat in när Alex hade ett samtal med sin ”kompis”! Den är på svenska så då får först höra den, och sen en översättning fast på Engelska! Nej, Justin kommer att hata mig!

 

Alex?!

- Ja....

- Du dejtar väl inte Justin Bieber, eller?! Snälla, säg att du inte gör det, han kommer bara att såra dina känslor! Eller, vänta är det du som är känd nu igen?

- Ja, hur visste du det?

- Om vi börjar med så skrek alla paparatzzis om att jag typ skulle hålla tassarna borta från Justin`s tjej när jag gick in här! Och så har du ett nytt halsband som det står ”Justin Derw Bieber + Alex Joanna Lindgero = 4 ever love!” på, är det nog eller ska jag fortsätta?

- Nej, det räcker!

- Bara han inte sårar dig! Han kommer att ha glömt dig när du kommer tillbaka! Det är en hel månad! Den killen måste få hångla minst en gång per dag, han kommer att ha varit otrogen, eller att lämna dig! En månad är lång tid, Alex.......

- Han kommer om två veckor! Han kommer inte att lämna mig!

- VA!? Justin Bieber tar ledigt från musiken i två veckor bara för att komma och hälsa på dig?!

- Ja.

 

 

- Så du älskar alltså denna flicka?

- Eh...ja, det gör jag!

- Och det här halsbandet vad är det för något? Alla stirrar mot min hals, och där finns det ju ett halsband! Så nu kan jag ju inte riktigt neka till att jag dejtar Justin!

- Jaha, det. Det är ett halsband som hon fick av mig när hon åkte till Sverige!

- Jaså, men denna Wiljam säger ju ”Du dejtar väl inte en kändis, eller?! Snälla, säg att du inte gör det, han kommer bara att såra dina känslor! Eller, vänta är det du som är känd nu igen?!” så vet du något om vad han kan ha menat med det? Och i sådana fal, hur känd vara hon?

- Äh.....ja, vad vet jag? Jo juste, hon har faktikst sagt lite, men visst jag kan berätta! Hon sa att hon var en världskänd dansare, men när hon flyttade tillbaka till Atlanta så splitrades gruppen!

- Jaha, vet du vad gruppen hette? Dansar hon fortfarande, är hon bra?

- Äh....jo juste typ, juste The Bouncing......och ja hon dansar fortfarande, ja har inte sett henne så mycket. Men hon var med på min konsert.

- Men shit...då är hon ju ledaren av dans gruppen The Bouncing, det var hon som flyttade och lämnade hela gruppen i sticket, pressen jagade henne i typ ett år, de försöker fortfarande att hitta henne! Inget illa ment Justin men när hon var som bäst så var hon typ dubbelt så känd som du! Hon är den kändaste tonåringen genom världens historia! Men du sa att hon dansade på din konsert, men då måste du väl ha sett henne dansa? Nu stirrar alla på mig igen, men mest de gamla medlemarna, vi hade splitrats och ingen skulle få reda på vad som hände, och nu vet hela världen om det!

- Ja....eller nej, jag ser inte dansarna, eftersom de dansar bakom mig....men hon är säkert super duktig, hon får väl följa med mig på en dans klass..!

- Jaja, men tillbaka till ämnet, vi har några i publiken som vill ställa lite frågor till dig, är det okej? Och du måste svara helt ärligt!

- Ja, självklart! En i publiken som Ellen pekar på säger,

- Men dejtar inte du Selena Gomez?

- Haha, nej jag visste att den frågan skulle komma! Alltså, nu så ska jag vara helt ärlig, jag och Selena har dejtat, eller först så var det meningen att hon skulle vara min ”låsas flickvän” så att mina fans inte skulle bli för galna vi är ju så bra kompisar så det var okej med oss... men det funkade inte, för fansen började skada Selena! Men vi båda började att tycka om varandra som mer en vänner, så när våra mangerger sa att vi skulle göra slut på låsas så ville vi vara ihop på riktigt, så vi har dejtat, men det tog slut för typ ett år sen! Jag blir arg, om det där nu var saningen, varför hade han sagt till mig det där när jag frågade, litar han inte på mig?

- Okej, så alla rykten om att du och Selena var ett par är alltså sanna?

- Ja, en viss del av dem....

- Okej, andra fråga, du där.

- Är det sant att du har ett eget hus?

- Ja, det är det faktisk, jag har bot där i snart 2 år, jag flyttade in när jag var 15.

- Nästa, Ellen pekar på yterligare en tjej.

- Är det sant att Alex har sovit över hos dig?

-  Eh.....jag vet inte riktigt vad jag ska svara....men ja det har hon....! nu stirrar alla på mig och jag är generad, bara Ellen inte säger nått som får alla att tro att vi har haft sex!

- Ohlala.....får man fråga om....ja du fattar! FAN, det kunde jag ju ha räknat ut.

- Nej, det får man inte! Publiken skrattar högt.

- Jaså, så han har sovit över hos dig, jag tänker fråga, en sak!!

- Eh...okej?!

- Hände det något?!

- Är inte det lite privat?! jag suckar, alla kommer att tor att vi har haft sex, och inte för att det är något fel med det, vi är 17, det är normalt, men det är inte något som man vill att hela världen sak veta......särskilt inte om man dejtar Justin Bieber.

- Åh...förlåt, så ni gjorde det?!

- Nej! Men suck....nej!

- Du behöver inte dölja det mer....vi ser ju att, ja du vet! Det är så vackert med ung kärlek! Gör inget dumt bara!

- Som vad?! Du, nu låter du som min mamma! Publiken skrattar.

- Ja, som att göra henne gravid!

- Men.....suck! Nu är jag riktigt förbannad på Ellen, hur kan hon säga så?

- Ja, med det var väl allt! Scenen är din Justin!

- Den här låten är till Alex! Jag börjar att sjunga på Favoite Girl....alla tjejer i rummet jublar sen så vänder sig alla mot mig, hjälp! Jag kommer att dö!!!

 

 

DISA

Allt jag kunde göra var att stirra på Alex, tv, Alex, tv, Alex, tv och så vidare....jag visste ju att Alex och Justin var ihop men det här var stort! Jag bara stirrade i säkert fem minuter, jag märkte att det gjorde alla andra i rummet också, men när jag kviknar till efter chocken så ser jag att Alex inte är kvar i rummet, jag plus alla andra tjejer springer ut i hallen och mycket riktigt så står hon där och pratar i telefon, vem kan det vara? Hennes mamma? Nej Justin så klart! Jag går fram till henne och tittar anklagande på henne, jag trodde att vi pratar om allt med varandra!

- Alex, du får prata med din dröm prins sen! Nu så har du lite att berätta! säger Mia och jag ser att Alex säger något

- Värnta lite Mia jag ska bara prata klart, två minuter, ok?

- Visst! säger Mia och alla går tillbaka till rummet men jag står kvar och lyssnar på Alex och den som jag chansa är Justin, konstigt nog så hör man bådas röster riktigt bra!

- Ja, jag lovar.....! Juste, Ellen vill att du och jag ska ditt tillsammans, om typ en månad!

- Justin....hon ger mig en arg blick och jag fattar att det är dags att gå.

 

 

 

ALEX

Jag suckar, alla stirrar på mig, men ingen märker konstigt nog att jag går ut. Jag ringer upp Justin...

- Hej, det är jag säger jag osäkert...vad ska jag säga?

- Hej, jag har saknat dig! säger han självsäkert.

- Och jag dig, jag känner att osäkerheten börjara att släppa nu. Justin jag såg på Ellen DeGeneres Show......

- Shit, ajdå.....det var inte meningen att det skulle bli så, ja att hela världen ska tro, äh...ja du vet!

- Ja, men det är inte det......jag är arg, hur kunde Justin ljuga om en sådan sak?!

- Vad är det då? Jag bir så förbannad att jag bara skulle vilja lägga på!

- Selena Gomez.....hon som du ”aldrig hade dejtat” säger jag ironiskt och nu är jag så jävla arg att jag inte vet vad jag ska göra! Gode gud gör så att han svarar rätt nu!

- Va, vad menar du? Han måste skoja, han kan väl inte mena att han inte fattar att jag vet? åh....gud!

- Lova mig bara en sak, okej!

- Självklart....men vad?

- Gör inte om det...du vet nog vad jag menar! jag har gråten i halsen, hur kan han? Först ljuga för mig, och sen ljuga igen, fast han vet att jag vet!

- Jag lovar.....men det var inte meningen! Juste, Eller vill att du och jag ska ditt tillsammans, om typ en månad!

- Justin...jag vet inte, jag kanske inte orkar enda tills om en månad! sen så lägger jag på ger Disa som står och lyssnar en arg blick som betyder att det är dags att gå! hon går ut, jag tar på mig mina skor och springer ut, jag gråter men jag bryr mig inte om någon tar kort! Hur fan kan Justin göra så, han och Selena kanske fortfarande hade kontakt......

 


Aja, inte bra.....

 

 


Kommentarer
Postat av: linnea

jättee braa !! :D

2011-07-05 @ 03:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0