Nej nej, du har inte kopierat.

Svar:Detta skrev jag:
Justin gillar även ett ta på sin flickvän, han taffsar hela tiden och som det ser ut så verkar inte Kiddo ha något emot det.
Han tar henne på rumpan oc även brösten, och detta på en offentliga platser, så vad händer då när dörren är stängd och lådt och gardinerna fördragna?
Vi måste ändå tänka på att de är ett tonårs par, och att de vill prova nya saker.

Du skrev: Justin och flickvännen Zelda är stört kära. Men Justin tar också på flickvännen. Man har sett massa bilder på när han tar på hennes rumpa och bröst,men Zelda har inget i mot det.
Där har vi en bild på dom när dom var och bada! Men kom ihåg! Dom är unga och vill prova på nya saker! Här om dagen fick man se ett sugmärke på Zeldas hals,vad händer när gardinen är nedragen?

Någon mer än jag som ser än likhet? Som desutom blir ännu större när man läser hela artikeln.
Jag har inte polisanmält det här, vilket jag tycker du ska vara glad över, eftersom det du gjort är olagligt.
Svar: Och det ska komma från dig? Det du gjort är olagligt och jag får absolut länka din blogg.
Jag har inte gjort något, du får helt änkelt lära dig att stå för det du gjort.
Är du kanske rädd att mina läsare ska bli sur på dig för att du har kopierat?
Lågt att du inte vågar erkänna.
Alla kan se det, eftersom jag och Nellah har både tagigt kort på det.
Skaffa dig egna ideer.

Kommentarer
Postat av: ellen

Jag är INTE då menar jag INTE rädd att erkänna! Jag kan erkänna! Men då måste jag ju veta vad jag ska erkänna?

2011-12-22 @ 13:38:28
URL: http://jelenaastooryys.blogg.se/
Postat av: ellen

Jaja,okej jag säger FÖRLÅT! MEN jag har ju sett andra som har skrivit som du och då är det ju inte bara jag!

2011-12-22 @ 13:40:18
URL: http://jelenaastooryys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0